tirsdag den 18. januar 2011

Så... du må få skæg,

men jeg skal barbere mit af?
du er da lidt dobbeltmoralsk
 
Mandagens outfit
Det er lang tid siden at min weekend har gået så hurtigt som den her :b Fredag var Panda her og vi så vejen til El Dorado hvor jeg tog en gasillion screenshots af nogle af alle de sjove momenter i den film. Jeg elsker den så højt x'D

"Du har slugt havvand, har du ikke?"
"Nu ikke det fjæs!"
"Stop det!"
"Vi er.. MIGUEL og TULIO, de store og stærke GUUUUDER"
"hvad ville han ikke sige hvis han så en af guderne sådan her sammen med mig?!" - "øøh.. heldige gud?"
"Vi følger vejen!"
 Vejen til El Dorado is teh luv

 I lørdags var mig og Panda så på ordentlig cosplay-indkøbstur i Århus hvor vi fik købt langt det meste til Katamari i Stof og Stil og en ny forretning vi ikke kendte som hed "Terapi-hobby". Terapi-hobby var bare VILD stor og havde stort set alt hvad et hobby-menneske kunne drømme om, jeg var virkelig imponeret ^^ kudos til min mor for at ville køre os og lave en tur ud af det.

Senere tog mig og Panda så ned til Smølf hvor Mikki også var fordi vi havde planlagt en dobbeltdate med masser af gyserfilm (og spil). Der blev spist popcorn, spillet pokemon og minecraft, set gyserfilm, sovet og til sidst søndag aften tog vi på den mongolske restaurant og tog en "all-you-can-eat", NOMNOM. 
Jeg har ofte udtalt mig om hvor meget jeg hader minecraft, men da mig og Panda prøvede at spille sammen kunne vi næsten ikke løsrive os :C CREPPERS ER SØDE

Det var virkelig enormt hyggeligt, og vi har planlagt snart at tage ud og skøjte sammen alle 4 fordi den her dobbeltdate var så stor en succes :b 

Senere idag kommer Thisted og bager kage igen (long time since last time) til Avalon imorgen.
________________________________________________________

It's a bitch convincing people to like you