fredag den 7. januar 2011

I'm on a never-ending quest

to save my BOYFRIEND!!
 citat: Xander fra Drawn together

Derp Derp... Jeg har fået 4.000 views på Deviantart (okay, det er achievment for mig), og jeg så det som en mulighed for at lege lidt faggot Link. Ud af det blå fandt jeg ud af at jeg faktisk havde crappet derhjemme til at lave lidt closet-cosplay, og nu har jeg vildt lyst til på sigt i fremtiden at lave et rigtigt cosplay af ham (som barn fra Ocarina of times, lille-Link er så nuttet!). Panda tog billederne:

I'm not gay?



rape-face

 Og kan i huske de dersens muffins fra sidste indlæg? : D TADAAAAAA

 mmmh, og de smagte også mega godt ^^ 

De er ikke ligeså flotte som billedet fra sidste indlæg :C
Men jeg lavede en speciel muffin til min egen muffin Smølf ô 3O
NOM!! ca. 70% creme og 30% kage


On another note, så har jeg også fået redigeret Heartless-billederne:

Det her er nok en af mine yndlings, elsker virkelig kontrasten mellem det sorte og hvide og de lysende gule øjne

Idag har mig og Smølf halvårsdag, så vi fejrer det med at tage til Århus i aften og spise på restaurant Lotus (som er buffet med sushi og kænguru *A*) og se Tron Legacy i biografen : D Jeg glæder mig så meget! n_n

______________________________________________________

whenever we are alone
I've never felt so at home

3 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Haha, jeg elsker når folk bare laver closet cosplays :'D Det er så kreativt!

DE DER KAGER, IKK. LAV DEM TIL ET MEETUP ENGANG, TAK *-*

Sa-chan sagde ...

Du så sejet ;D
OG LAV DEM TIL MEETUP MUCH!

Sabrina sagde ...

I see an elf :D

Dine kager er bare alt for seje! Jeg stemmer også for at du tager nogen med til meetup! :3

.. HAR DU SPIST KÆNGURU?!? D: