mandag den 2. december 2013

julen starter

Den her weekend har jeg udover at arbejde brugt på at være til julefrokost med studiet.
Der var en masse hjemmebryggede snaps, og jeg var langt fra den eneste som fik lidt mere end en for mange :b dog startede vi så tidligt at jeg nåede at blive lidt ædru igen inden jeg kom hjem kl. 2.

Søndag brugte jeg på at få styr på lejligheden sammen med Smølf efterfulgt af en masse afsnit Dexter.
Jeg har nu hyggepyntet op, og jeg forsøger mig at komme i julestemning med en playliste fra 8tracks



Aah, jeg elsker december. Mørke stille morgenener og lys i vinduet.

Og så kan jeg starte med at åbne mine to julekalendre :D Jeg har monsters inc university (doneret af Tøsen) og en disneyprinsesse-kalender (doneret af søster). I den med prinsesserne er der ansigter af prinsesserne på chokoladen <.3

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Derudover udkom DKos 7# også i søndags ^ .~

1 kommentar:

Sofie Liv Pedersen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.