mandag den 25. november 2013

Dexter, Zelda og fødselsdagsfest

Denne tid er jeg blevet fanget rigtig mange forskellige huller af tidsslugere.
Mig og Smølf er begyndt at se serien Dexter som er på netflix, og jeg ved ikke hvor sundt det er at vi ser den hver gang vi har et ledigt øjeblik sammen.

Den handler om en massemorder som kun dræber folk der har myrdet andre. Det er en meget sjov serie fordi man hører hans indre monologer om hvordan han ser verden omkring sig, og hvordan han gør alt for at passe ind fordi han ikke selv ved hvordan man føler.
Vi er stadig igang med at marathonne!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Derudover har jeg fået mit nye zelda-spil, Link Between Worlds

Og lad os bare sige.. jeg er meget begejstret over spillet! Det er et af de type spil som jeg bare kommer i 3DS'en for at spille i en times tid, og pludselig gik der 4. Eller 6. Da jeg endelig fik nøvlet mig op for at lave lidt mad, var min hånd faktisk lidt i krampe af at holde på min DS :X ups.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I lørdags kom jeg dog ud af døren for at hjælpe kære Kristine med at bage en hulens masse mini-pizzaer til hende og Sidsels fælles fødselsdag.

De havde lånt et undervisningslokale fra deres skole til at holde festen i, og det var smadderhyggeligt.
Der kom endda lidt besøg fra Sjælland i anledningen, og jeg fik grint en masse.

min årlige mission med at finde en gave til Kristine hun bliver så glad for at hun græder holdt også stik i år, da jeg havde gået sammen med nogle andre og givet hende det nye Lego Marvel spil og en komplimentær Playstation 3.

Jeg hyggede mig ihverfald med alle de smukke mennesker. Oh Yeah. 

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dexter!! <3

HAHAHHA, jeg ligner en mongol!

Sa-chan sagde ...

Du er den bedste bby i hele verden. A+ 10/10 would recommend