tirsdag den 12. november 2013

Halloweenbar, pokémon og dukketeater

I fredags hyggede mig og Smølf sammen med Kristina og Morten. Vi drak lidt hjemmefra, og efter aftensmaden tog vi nogle forskellige kostumer på og drog ned til en halloween-tema fredagsbar i comic express.


Det var rigtig hyggeligt at få en øl sammen med pigerne, og Smølf kom lige i rette tid til at vinde nogle specialøl for hans Batman-kostume jeg havde syet tilbage ved SVScon. Livet som cosplayer, HOO!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag har jeg besøgt kære gamle Silkeborg. Jeg hyggede hjemme ved Mikki og Panda og deres 64'er som havde pokémon stadium og pokémon snap. Jeg har det lidt svært med hvor begejstret jeg er overfor pokémon snap xD vil virkelig gerne besøge dem igen så jeg kan gennemføre det!
Jeg var så hardcore!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

En anden del af grunden til mit besøg, var dog også dukketeaterfestivallen som kørte i Silkeborg i sidste uge. Om aftenen var jeg inde og se hele 2 forestillinger. Først var det et stykke om et plejehjem som hed "Matilda"
Det er lavet af en hollænder som bare kan noget med dukker, og jeg har set hans forestillinger de sidste 3 år. Altid med lige begejstring! Matilda var også rigtig sjov, og han laver de skønneste karakterer.

Bagefter var jeg inde og se "Hotel De Rive" med Mikki og Panda.
Jeg vil sige, der var nok lidt for meget abstrakt teaterkunst, og for lidt dukker her. Jeg kunne slet ikke følge med i handlingen, og det var meget pudsigt. Men det var stadig en hyggelig nok oplevelse at få noget kulturel indsigt sammen med de kære silkeborggensere xD

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Søndag blev bare brugt på ren og skær hygge med forældrene og min søster. Masser af god mad, brændeovn, tur med naboens hund i skoven og en god tøsefilm. Dagen gik lidt for hurtigt, men den var nu god.

2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Lyder som noget vildt spændende kultur :D
+ du er pæn som Velma.

Panda sagde ...

Dukke teateret var en .... speciel oplevelse xD Men det er herre hyggeligt at grine af nu <3

KOM OG SPIL VORES POKEMONSNAP! *WHEEZE*