søndag den 3. november 2013

Kita med besøg og arbejde

Denne weekend har været endnu en af de fuldt-bookede for mig (hvilket virker til at være hver eneste weekend lige pt.). Der har nemlig både været Kitatræf 13.2 over weekenden, jeg har arbejdet både fredag, lørdag, søndag, og så har Panda velsignet mig med et besøg henover weekenden oveni. 
Jeg vil ikke sige at det har været 'travlt', da det lyder som et negativt ord, men der har været noget at lave hele tiden.
Fredag startede med en god lang skoledag, efterfulgt af arbejde ved 8-tiden tog jeg til Kita for at deltage i den famøse fredagsquiz. For vi ved jo allesammen godt at det sjove ved at komme til kita-træf er alle de sjove konkurrencer og flinke mennesker. 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag efter arbejde tog jeg derind igen, og jeg havde i kita-anledningen taget noget nyt (brugt) lolita på
billederne er taget af skønne Sabrina!

Det var en rigtig sjov hyggelig dag fyldt med flere konkurrencer, slik, søde mennesker, billeder og tegneserier. Personligt er det en stor overvindelse for mig at jeg har fundet en amerikansk tegneserie jeg har lyst til at læse; de nye batwoman! Og jeg tjente mit helt eget blad ved at stå bag kassen i comic express for Kristine lørdag aften. Worth it!

Jeg nyder at invadere mine venners snapchats!

bagefter skete det magiske at jeg kom på et rent pigehold i holdquizzen, og vi vandt!! Dét var noget jeg aldrig troede jeg skulle opleve. Kan du sige hej goodiebag? 

I dag har det bare heddet film, pandekager og indkøb



2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Vi er for godeøh <3 <3
Jeg er rigtig glad for at du kan li Batwoman! Skal nok holde udkig efter ting i samme tegnestil!

Ps, du er stadig så helt vildt pæn i dit nye loli. Øv hvor er du bare smuk min bby <3

Zarsu sagde ...

Kita Træffene består KUN af konkurrencer og mennesker - i hvert fald for mit vedkommende, haha xD

Og graviditets-kjolen er så fin til dig ♥ All dose dots!!
+ Highfive for at vinde holdquizzen, den havde jeg heller ikke set komme!