torsdag den 12. december 2013

Hobbitten, småkager og jul

Den her weekend har jeg været i Århus for at deltage i Dorthes fødselsdag. Jeg har ikke været hjemme ved hende før, så det var rigtig hyggeligt at få set hvordan hende og Kevin bor og være med til at spise hendes lagkage og folde nogle julestjerner. 
Lørdag drog jeg tilbage til Aalborg for at tage på arbejde resten af dagen. Grundet en kollegas uheldige rapport-omstændigheder overtog jeg en andens vagt om søndagen, hvilket resulterede i at jeg havde en 12-timers arbejdsdag søndag 8/12 xD Det var lidt hårdt, men når jeg tænker på pengene er det det hele værd. Derudover var Tøsen også en rigtig skat og lavede aftensmad til mig.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Natten mellem tirsdag og onsdag var jeg inde og se midnatspremieren på Hobbitten med Smølf, Tøsen og Kristine-babs. 
Jeg tror at mig, Smølf og Tøsen er lidt for store fans af hobbitten-bogen, da vi umiddelbart ikke var så begejstrede for filmen. Alle andre jeg har hørt snakke om den siger den var rigtig god, men jeg synes nu der var meget som ikke holdt helt stik. Der var en kende for meget CGI som fik det til at føles som en animationsfilm af og til, der var lidt for mange comic reliefs, og de paragraffer som rent faktisk var med i bogen føltes bare proppede ind i filmen udelukkende for ikke at få høvl af bog-fansne uden at gøre det ordentligt. Men det er også bare min holdning :b Har man intet forhold til bogen er jeg sikker på at det er en fin film! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Derudover går jeg og fifler med min første store rapport-aflevering på univeristetet sammen med min projektgruppe. Det hele ser meget godt ud efterhånden, og jeg er meget spændt på at se hvordan vi har klaret det! 
Fordi min projektgruppe bare er så sød, forbarmede jeg mig også over dem i sidste uge da jeg bagte både småkager og smørboller til dem



Jeg føler slet ikke jeg har tid nok den her december. Jeg har ingen julekager bagt eller konfekt spist, og jeg har ikke fået købt alle mine gaver endnu. Jeg er tæt på, men dog ikke helt færdig som jeg plejer at være på denne tid. Åh ha, men lidt julemusik og nybagte boller redder dog det meste, og det er lige om lidt jeg kan være sammen med familien på juleferie.

2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Rart at vide at jeg ikke er den eneste med en fucked up december.
Heldigvis kan man redde julen endnu ved at stoppe sig i ferien <3

Panda sagde ...

Jeg har ikke nået at se et afsnit hver dag af jul på vesterbro D: men jeg kommer da i julestemning i sfo'en hvor alle ungerne går med nissehuer <3 ;u; Godt at se at du får bagt, bare lidt <3