onsdag den 18. december 2013

ballet og rapport-aflevering

I mandags var det min søsters fødselsdag, og hun valgte at bruge dagen sammen med mig heroppe i Aalborg så vi kunne få lidt kvali-tid sammen.
Vi fik købt nogle julegaver i byen, drukket noget kaffe og set nogle butikker igennem.
Om aftenen var vi inde på Aalborg Kongres- og Kulturcenter for at være kulturelle og se Tornerose opført som ballet
Det var ihvertfald en oplevelse, og jeg kunne bruge lang tid på at bedåre kostumerne, men jeg ville nok ikke se den igen ~ Ballet er nu engang ballet, og plot er mere en undskyldning for at danse end omvendt. Men en oplevelse var det!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Tirsdag var jeg så heldig at være oppe på universitetet i mere end 12 timer, da vi havde besluttet os for at færdiggøre vores rapport dagen før afleveringen grundet printer-stress som er velkendt på afleverings-dage! Det var lidt hårdt, taget i betragtning at jeg også er ved at blive en smule syg, og at jeg lige nu bruger min fridag på at ligge ned og spise suppe og se "Face Off" istedet for at lave cosplay, fordi mit hovede gør ondt hver gang jeg rejser mig :C 

Kl. lidt i 9  tirsdag aften var rapporterne printede og færdig-indbundne, og jeg kan nu med stolthed sige at jeg har skrevet min første rigtige semester-rapport! Jeg er super lettet over at den er færdig og at juleferien nu står for døren, men også nervøs over eksamen til januar :b Jeg har ikke megen fornemmelse for hvordan vi har klaret os, men jeg håber på det bedste!


1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

Wooooo afsluttet semesteropgave! Jeg skåler til dig fra den anden side af sundet :D