onsdag den 25. december 2013

En stille juleferie





Julen bliver stille brugt i et sommerhus i Blokhus med den nærmeste familie samt mindre afgrene af den vi kun ser for sjældent. Selv Gilbert var med!

vi fandt ham også nogle muslinger på stranden til bowlen, og så fik han ekstra mad juleaften. Selv fisk skal da fejre jul?

Sommerhuset vi har lejet ligger kun 300 m væk fra havet, så næsten hver dag går jeg en tur på stranden. 





Juleaften gik stille og roligt med først nogle timers arbejde i Aalborg, hvorefter hele eftermiddagen blev brugt på at forberede julemaden og sætte juletræet op.


Vi havde tilberedt to store juleænder, men fik ikke engang spist den ene, men dog bugnede julebordet jo også af flæskesteg, kartofler, sovs, rødkål, rødbeder ect.
Jeg har fået nogle rigtig skønne gaver fra nær og fjern, som både inkluderer et vaffeljern, en Legend of Korra artbook, hjemmelavede vanter, smykker og puder og den alt for fede Link figma actionfigur som jeg ikke selv nåede at få fingre i! 


Håber alle andre også havde en god juleaften, og at juledagene bliver brugt godt på at spise rester og hygge med familien. Det er ihvertfald det jeg planlægger!

3 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Sikke heldig Gilbert er :D
Og der er nu intet som julehygge med familien ♥ ♥

Liv-is-alive sagde ...

Føj hvor ser det altså smukt ud! Virkelig en god idé at holde jul sådan uden for familiens hjem :D

Sa-chan sagde ...

Awh bby, hvor er jeg glad for du kunne li bogen <3 Glæder mig til at se dig <3