søndag den 5. januar 2014

nytår og hverdag

Så er jeg så småt ved at komme mig over julen, maden og de lange gåture på stranden i Blokhus.
Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var at pakke sporadisk ud og så styrte ud af døren på min cykel for at se dejlige Louise og resten af Aalborg-slænget, grundet hendes tilstedeværelse i byen. 
Det var rigtig godt at se hende igen, og jeg glæder mig allerede til genforening en anden gang.
Nogle af os besluttede at tage i biografen dagen efter for at få set den nye disneyfilm Frozen

Jeg har nogle blandede følelser omkring den. Jeg synes den var god, vorherre bevares, men den er blevet hyped så meget at min omgangskreds at jeg ikke kunne lade være med ikke at få den der storslåede følelse jeg gerne ville have haft. Men den var smadderflot, og havde nogle virkelig dejlige karakterer med dybde man kunne leve sig ind i. Og så opgjorde den faktisk med flere af de tidligere disneyfilm med dens kærlighedshistorier.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Ellers har jeg da været til Nytårsfest henne ved Sascha og Kenny, hvor menuen stod på fondue (efter mit forslag og guidans) og chokoladekage med frugt til dessert. Det var hyggeligt at spise en masse god mad, drikke lidt bailey og se det flotte fyrværkeri. 
Billede taget af Tøsen

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Igår fik jeg dog også lige lokket Smølf ned på kinesisk buffet på havnen som både havde mongolian barbeque, sushi og normal stor kinesisk buffet. Mums! 

Selvfølgelig efter at jeg havde fået ham til at hjælpe mig med at omarrangere det meste af vores køkken. Nu er det flot!

Nu her går jeg og læser op til eksamen, arbejder, crafter cosplay og prøver at få nosset mig sammen til at træne. Jeg har også bestilt flybilletter til Paris med Julie her i slutningen af januar, og jeg glæder mig som et lille barn! Jeg har ikke set Julie i et halvt år, og jeg har aldrig før været i Frankrig. Så det bliver da spændende!


1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

Uuuhhhh Paris c: pandekager ved Notre Dame er et must!