fredag den 17. januar 2014

eventfuld uge

I tirsdags efter jeg havde gået hjemme en hel dag og var blevet lidt skør, spurgte jeg Smølf da han kom hjem om vi ikke skulle tage i biografen. Det ville han gerne, men de eneste film han ville se, var film jeg allerede havde set.
Dog spillede de Frozen på engelsk i biografen, så den besluttede vi os for. Jeg synes det var skønt at se den på engelsk uden en fyldt børne-sal, for det gjorde virkelig at jeg endelig fik nogle følelser for filmen. Denne gang synes jeg filmen var ultra kort fordi jeg var så opslugt, og nu vil jeg virkelig gerne cosplaye hovedpersonen Anna :c Fra denne scene:


Onsdag plejer vi at have madaften med Kristine og Tøsen, men siden de begge to havde ditched os for arbejde og praktik, inviterede vi Sabrina og Per over istedet for. Det var super hyggeligt at spise og hygge med dem, og jeg fik afprøvet en ny opskrift på bagt rodfrugt-mos :3 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Torsdag aften brugte jeg sammen med Morten, da han havde spurgt om jeg ville være med til at spille beerpong i byen. Jeg synes det lød sjovt, så det gjorde vi da! Vi kom i semifinalen, og fik slendret os hjem til Kristine og Tøsen senere på natten. Det var hyggeligt at være med ham og hans kollega i byen, og vil da ikke sige at jeg ikke vil gøre det igen :b Jeg kæmpede mig så hjem i snestormen i morges, og jeg fik lige tid til at bygge en bette snemand udenfor vores køkkenvindue

og hey - Smølf har købt en bil! Så kan han få lov til at bøvle med det her i snevejret :b Det er ikke altid lige til at komme ind og ud af Gundorfslunds' indkørsel.


Lige nu har jeg lige fået et dejligt besøg af Tøsen og Kristina, da vi skal hygge os med en masse god stand-up og snoller :D 

2 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

YAY SNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zarsu sagde ...

Den engelske version af Frozen er også rigtig fin :D OG JAAAAAAAAAh, LAV ANNA!!!

Et stort tillykke med bilen :D Alt transport bliver bare så meget nemmere med en bil.

Og hvor er det mærkeligt at kigge på snebilleder nu, hihi. Godt det er væk!