torsdag den 13. februar 2014

eksamen, paris, skolestart og livet

Bum! Så er alle mine eksamener overstået for 1. semester på universitet! Jeg afsluttede eksamens-forløbet med min mundtlige gruppe-projekt eksamen. Det var en langtrukken proces må jeg erkende, da en gruppeeksamen med 7 mennesker altså varer 4 timer. Men alt gik godt (sådan da), og vi kom allesammen ud med et 10-tal! Vi er pavestolte af vores første universitets-projekt, og vi er nu gået stille og roligt igang med 2. semester. 
Jeg har haft rimelig travlt (på den gode måde) siden min eksamen, hvilket er grundet til at jeg ikke liiiige har haft overskud til at opdatere bloggen. Men nu må det jo være!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Morgenen efter min eksamen var overstået kom dejligste Julie til Aalborg, da vi skulle på et fly afsted mod først Amsterdam og derefter Paris!

Vi har været der siden lørdag og kom hjem tidlig torsdag aften. Den har stået på masser og masser af kage (jeg mener det. Meget kage!), turistattraktioner og Julies franske bekendtskaber. Og naturligvis Metro.

Julie var min kage-slave. Jeg havde nemlig en mission: tag billede af alle desserterne og lav en collage


dette er vores collage. BUM!


Selfie foran Sacre cæur

selfie fra Eiffeltårnet

diverse kager fra Paris.. Vi stoppede stort set hver gang vi kom forbi sådan et sted... Tror Julies veninde blev lidt træt af det i længden ;b Vi sov nemlig ved Lola og hendes Kærseste Adrean, hvilket jo var super sødt og dejligt. Og billigt.


Julie illustrerer her fint hvor meget tid vi bruge i diverse tog og metro


Tilbage i Danmark måtte vi lige rulle os i sneen for at fejre tilbagekomsten til Danmark.


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩


Siden da har jeg været en busy bee ^^ Sidste weekend brugte jeg nemlig på at tage endnu en bette flyvetur til København for at besøge Niko fordi vi skal optræde sammen til J-popcon og lige bonde lidt. Det var en super hyggelig weekend hvor vi bondede ved både at lege med cosplay og besøge udstillingen på nationalmuseet. 

Fra vores øve-session af vores cosplay-act til J-popcon. Det er forholdsvis simpelt det vi er kommet frem til, men tror sjældent jeg har haft så gode mavefornemmelser for et act!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Jeg kom hjem igen til Aalborg mandag morgen og måtte direkte efter lufthavnen lige klare en fuld skoledag. Party hard! 
Efter den lange skoledag efter flyturen var min søster på besøg, og jeg havde et 'gensyn' med et af de nyrere mario party-spil sammen med hende. 

Tirsdag kom Kristine, mor og far og spiste med, fordi mig og familien + Smølf skulle ind på Nordkraft i Aalborg og se en teaterforestilling som hedder "Hun Han Høn" der handler om kønsroller i det moderne samfund.

Jeg synes det var en rigtig spændende og underholdene forestilling, og jeg anbefaler den gerne.

Bum! Livet lige nu for mig er godt fyldt op med både venner, skole, arbejde, hobby, familie og svigerfamilie. Det er travlt, men på den skønneste måde når man har Smølf til at hjælpe sig ad

Ingen kommentarer: