søndag den 23. februar 2014

DKos, Silkeborg, Beerpong og Fødselsdag

I weekenden har jeg taget en dejlig pause-tur fra aalborg, ved at køre med Smølf til Silkeborg for at have en weekend i selskab med hans mor og hendes kæreste. Jeg får altid den lækreste mad når jeg besøger enten mine egne forældre eller svigerforældre. Og så er der jo også altid nok cider og øl at blive budt. 


Inden vi tog afsted var jeg dog på et lille shoot i forbindelse med DKos, hvilket var rigtig dejligt fordi jeg har savnet at tage og redigere billeder. 
de rigtige billeder kommer i næste nummer af DKos! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag tog jeg først til frisøren for at få styr på mine efterhånden lange lokker, så mine ører nu er dejlig fri for hår. Bagefter tog jeg til Frederiks kro sammen med Smølf og min søster, fordi ejeren af kroen, min onkel, holdt jubilæum. Det er altid hyggeligt at komme på besøg på kroen, og denne gang var der familie i store mængder, mad og kage. 

Lige fra kroens offiicielle hjemmeside, jajaaa

Om aftenen bød svigermor og kæreste på fondue, hvorefter vi faldt om på sofaen til house of cards på netflixen. Igen, super hyggeligt. Og mig og Smølf fik lige endnu en ny serie at se. Ups.
Søndag blev brugt på at slænge sig, og jeg mødtes med søde Julie for at spise nogle fastelavnsboller og lige snakke lidt på cafébesøg.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Her i den her uge er jeg blevet kaldt ind på arbejde 2 gange i dagtimerne, hvilket har været fint fordi jeg så har tjent penge i den tid jeg ikke har været i skole :) lige ned i lommen!

I torsdags havde jeg en dag med studievennerne, hvor vi efter forelæsning tog i byen for at spise sammen og derefter tage på heidis bierbar for at spille beerpong i den turnering de har hver torsdag.
Og vi kom da lige i finalen og tabte der ;b sådan ~

Lørdag har jeg været til rigtig hyggelig dobbelt-fødselsdag med Sascha og Astrid, hvor der var et fandom-tema. Jeg valgte bare at embrace min indre zelda-nørd og tage zelda-tøj på og lidt ekstra tri-force powar!

billede lånt af Sascha




2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Taber med løftet pande, ja jaaa ;D

Lækker mad på kro!

Zarsu sagde ...

Dine billeder af Pernille er bare så søde. Hun er en total cute Vanellope :D

Og det var godt at du kunne blive forkælet af noget familie! Det er som om at maden hjemme i den vante, trygge rammer nu engang bare er bedre~