fredag den 28. februar 2014

hverdag og cosplay

~~ Lidt fra hverdagen ~~ 

normal morgen med en 'frisk' mig og te i vores dejlige kopper

Jeg tror slet ikke jeg har vist min mest elskede nye figur? Smølf gav mig denne darling i julegave :D 
Seriøst, jeg har så mange lyster til at begynde at anskaffe flere figurer.



Min aloe vera-plante er ved at springe ud i livet

Da det er sådan lidt gået op for mig at jeg ingen fri-weekender har før J-popcon bryder løs i slutningen af måneden, er jeg begyndt at stresse bare en lille smule med mit cosplay.
Jeg er så smååååt begyndt at være ved vejs ende.. sådan.. hvor jeg har alt armor færdig som 'bare' skal males med en helveds masse trælim, males og primes.

 Og nå ja, så skal jeg også have lavet en kæmpe stav færdig. Ups ~

Jeg synes dog det ser rigtig godt ud, og jeg er spændt på at få det færdigt. Og spændt på vores act. Det bliver mega nice. 

Dog er jeg rigtig god til at tage pauser ved at besøge både Kristine/Tøsen og Sabrina/Per omkring aftensmadtider og spise alt den gode mad fra deres kødgryder. Mums! 

1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

SO excitedd *___*