mandag den 13. januar 2014

Silkeborg

den her weekend tog jeg en de-tour hjem til Silkeborg for at slappe af og nyde noget godt selskab. 
Jeg tog hjem torsdag aften  efter min linear PV-eksamen (Problembaseret videnslærng, som gik okay), og jeg ankom ved forældrene til min livret og en god øl. Bedre ankomst får man da sjældent!
Fredag aften var hele familien i biografen og se "The secret life of Walter Mitty"

Jjeg må indrømme, jeg er rimelig godt solgt til den her film! Jeg synes den var virkelig skøn, sjov, flot og havde et godt budskab. Den var amerikaniseret, men sådan er det jo. Jeg vil ihvertfald gerne se den igen, og jeg har allerede downloadet soundtracket :b

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag morgen tog jeg i svømmehallen med min mor, og selvom at jeg bare ikke kan svømme ligeså langt lige så hurtigt som min mor, så formåede jeg alligevel at tage 1000 m på 30 min ^^ Go me!

Bagefter tog jeg over til Mikki og Panda for at hygge resten af weekenden. Vi Så Sherlock og animeen "Welcome to the NHK" og spiste en masse dejlig mad.
Lidt veninde-hygge skal vel til af og til! 

Lige nu sidder jeg og kigger ud på sneen (YES MAN!) efter en overstået programmerings-eksamen. Når Smølf kommer hjem skal vi se den sidste Sherlock-episode, og så er der den ugentlige zumba i aften. 

1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

JA vildt god ikke? Mitty <3

I er søde at se på. OG SNE - ALL MY YES