lørdag den 3. august 2013

enden på ferien

For det første: JEG ER OPTAGET PÅ MIT STUDIE!! Fra 1. september skal jeg starte på Produkt- og Designpsykologi på Aalborg Universitet :D Sådan man, jeg glæder mig som et barn

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I tirsdag var mig og Smølf inde og se "Now You See Me" I biografen, som grangiveligt skulle handle om 4 tryllekunstnere der røver en bank.


Jeg synes personligt den var meget fed, da jeg også var ret vild med skuespillerne, og så kom der et ret fedt plottwist i slutningen som gjorde man sad og tænkte "Ja, okay så!". Den var meget amerikansk i dens fremtoning, og ikke alt for udestående og speciel som man kunne ønske sig. Jeg vil nok ikke se den igen, da der ligesom ikke er noget at gense, men den var meget hyggelig.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Onsdag formiddag drog jeg til Nibe for at fejre min farmors fødselsdag med resten af kernefamilien. Det var en meget hyggelig ting at samles over, og efter vi havde opbrugt hendes energi på plejehjemmet tog vi ned og spiste på Nibes havnerestaurant hvor der var lækre burgere <'3
Om aftenen bød Kristine på pulled pork-sandwiches med rababerkage til dessert som jeg lavede. Det var også super lækkert, og den dag gik min mave meget veltilfreds til hvile!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Idag tog mig og Smølf en hyggelig lille alternativ tur ned til friluftsbadet her i Aalborg. Hans cykel er til reparation, så han løb mens jeg cyklede, og når han blev for træt løb jeg (I bare tæer; nu har jeg meget hård hud). Det var faktisk meget hyggeligt! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
Ellers har jeg brugt ugen på at blive næsten helt færdig med mit nye Genki-cosplay; Balthier fra Final Fantasy XII:

tror det bliver ret swag når jeg putter det hele sammen! Jeg mangler kun at lime resten af vesten sammen / sy den lidt ind, style parykken, komme snor i skoene og finde nogle fede øreringe! Ret fedt at have lavet et så kompliceret kostume på så kort tid og stadig være tilfreds med kvaliteten i det *self-five*

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
Mål for resten af ferien: tag for h** billeder af det jeg laver og begynd at skrive ordentlige blogindlæg igen.






1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Du er så sej at du næsten er færdig med Balthier <3 <3 :D :D