lørdag den 27. juli 2013

hold da op, jeg er blevet doven til at opdatere bloggen, haha! Men det er jo også som om at den er sjovest at opdatere når man har noget at skrive om ;D høhø. Og mit liv er virkelig gået i standby sommer-mode, da jeg ikke arbejder voldsomt meget, men folk crasher mig når de vil lave cosplay og hygge, og Smølf har fri så jeg kan sove længe med ham og hygge <'3 

I mandags var jeg godt nok ude på et lille elverfolket-shoot igen med Kristine, Sascha og Kristina, og jeg må indrømme at det ikke var mit bedste shoot :b pigerne var smaddersøde, men det var bare rigtig varmt, jeg var løbet tør for sportstape, og jeg kom hjem med 11 myggestik :C 



♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Og ellers, ja... altså... jeg har 100% gennemført lego harry potter year 5-7 xD intet liv, hej! 

Nå jo, i fredags fik jeg jo faktisk en ny baby!! 
Det er en smuk bærbar computer som dækker alle mine behov <'3 Smølf har valgt den, så jeg stoler på at den kan trække det jeg skal bruge og være en god uni-companion når jeg begynder derude * -* so excited!!

Hvis man vil vide mere om hvad jeg har brugt tiden på (cosplaaaay, cosplay, mit liv handler jo ikke om andet), så vil jeg igen opfordre til at tjekke min cosplay facebook HER!! 

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Tak for et godt shoot skatter <3