torsdag den 18. juli 2013

lidt tabte billeder

 Bilen fra vores rund-tur samt mit glade sommer-fjæs

fik jeg overhovedet vist jer et billede af den super søde chokolade som Kristine gav mig fra sin Berlin-tur? <.3

 den smagte super godt ^^

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

En anden ting jeg også har glemt at fortælle om, er mig og Smølfs mega hyggelige års-dag. Det er godt nok nogle uger siden nu, men vi tog en tur ned i byen og chillede rundt, hvorefter vi spiste på Azurra og tog hjem med dessert fra Salling <.3
jeg fik nogle chokolader, små øreringe og en cookies bog :D mega nice main!
Jeg gav Smølf et gavekort og tolkien bog ~ 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Den her uge er forløbet stille og roligt med lidt arbejde, cosplay og masser af god mad. Kristine har hjlupet med at rydde op i mit cosplay-liv, og Tøsen har råbt ad lego-spil mens jeg syede på hendes værelse <.3 Hvad mere behøver man af livet?

2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Sommer, sol, glæde, cosplay. DONE. Livet er godt! :D

Sa-chan sagde ...

Hallelujah for at der er ryddet op <3 og jeg er så glad for at du kunne li chokoladen!