søndag den 25. august 2013

besøg, visitkort og sommerland

så er julie fint sendt på vej igen, og det var smadderhyggeligt lige at se hende

Og med hendes store mave guffede hun lige en god portion sushi et par timer inden hun også spiste aftensmad. Sort hul, much?

dandanDAAAN!!
Mig og Tøsen sad simultant med hyggen og lavede en guide til DKos, hvor dette billede sneg sig ind xD


Om torsdagen underholdt vi Julie med at tage hende med ud på et Vejen Til El Dorado fotoshoot med Tøsen, Sabrina og Kristine også :b Jeg glæder mig virkelig til at se billederne fra det, tror der er nogle ret sjove indimellem.

Torsdag aften var jeg også med Sabrina ude på hendes skole for at printe nogle visitkort som hun har lavet til mig <.3


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

fredag aften kom Smølfs familie på visit for at give et forsinket tillykke med hans fødselsdag. Det er altid rart at se svigerfamilien, og efter en lille gåtur i området gav de pizza til aftensmad ^^ 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Søndag var en super dejlig dag som jeg tilbragte sammen med Tøsen og Smølf i Fårup sommerland! Mig og Tøsen brugte noget "to billetter for én billets pris" fra NT inclusive, så det var derfor vi gjorde det en sen sæson-søndag.

souvenir, køleskabsmagnet

Og helt ærlig, jeg tror ikke vi kunne have valgt en mere perfekt dag! Det højeste vi stod i kø var 15 min, og det var til lynet om eftermiddagen. Det var tit vi slet ikke stod i kø, og vejret var super skønt. Vi var endda også inde i vandlandet og lege, uden at dø alt for meget. Vi (jeg) spiste en masse is, og da vi kom tilbage til Aalborg spiste vi kinesisk take-away på havnen efterfuldt af lidt McD burger og bland-selv slik til Smølf. En rigtig usund, men alt for perfekt dag. Perfekt vejr, perfekte mennesker, perfekt mængde mennesker i et dejligt sommerland. Jeg vil rigtig gerne lave mere af den her slags ting tak. 

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Høøøø, det var rigtig hyggeligt!!

Sa-chan sagde ...

Glæder mig så meget til at snuppe dine visit kort <3

Panda sagde ...

Hvor ser det altså bare hyggeligt ud! xD Haha <3 Godt at i havde vejret med jer og resten af menneskeheden blev hjemme <3