søndag den 11. august 2013

sommerhygge uge med besøg og loli

I søndags efter arbejde tog jeg hen til Tøsen for at hygge lidt med hende og få lagt noget pæn neglelak
so pwetty <. 3 Tror ikke lige det er sidste gang jeg får hende til det.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Denne uge har budt på et hyggevisit af Panda fra mandag til torsdag. Vi fik set gyserfilm og gået rundt i byen, og naturligvis snakket en masse og få indhentet tabte dage. Onsdag aften besluttede husstanden i fællesskab at tage ned på Shang Kou (tror jeg den hedder), som er running sushi nede på havnen i Aalborg. Selvfølgelig forspiste vi os mere end hvad godt var, men til gengæld blev det en meget veltilfreds tur hjemad med fyldte maver. Vi havde så også lige brugt 2 timer derinde. Man kan nå at spise ret meget sushi på 2 timer.
Da vi kom hjem købte vi nogle bobler, lagde os til rette i sofaen og så nogle episoder af serien "Vikings", som var virkelig god! Jeg faldt selvfølgelig i søvn, men hey, klokken var over 10.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

fredag morgen valgte mig og Tøsen så at tage til Yoga 8.30 om morgenen, hvorefter vi løb en lille tur på 3 km. Jeg må sige at jeg er stolt over at jeg løb hele vejen på 19 min. Resultatet er så at Smølf nu gerne vil have mig med fast ud at løbe :b

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag var jeg først på arbejde, hvorefter jeg smuttede hen til Sascha til lolita circle meet-up med en masse frilly-butts. Det var smadderhyggeligt, og vi spiste en masse slik, så anime, spiste pita-brød, spillede pictionary og tog pæne billeder i parken <.3

mig der har ødelagt Kristinas ansigt, ups!



mit outfit:

Jeg er dog virkelig blevet opmærksom på nu hvor meget jeg egentlig mangler nyt loli! Jeg skal virkelig til at have kigget mig omkring efter nye nederdele og kjoler. Nok også sko. 

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Du kan altid låne af mig hvis det er <3
Jeg er glad for at du har haft det godt!

Unknown sagde ...

Lad os kigge på loli sammen <3

Og jeg kan altid ligge en neglelak på dig <3 Du ska bare sige til!

Zarsu sagde ...

Åhh, besøget af Pernille lyder super hyggeligt ♥
Og skynd dig at få købt noget nyt loli :D