onsdag den 21. august 2013

lidt af hvert

Jeg er bare så god til at skrive blog man! Eller noget.
Min august-måned går generelt med at jeg hygger mig rigtig meget mens sommeren går på held, og nyder at uni først starter først i september. Som jeg forresten er blevet optaget på! Skønt! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Siden sidst har jeg besøgt min familie i nogle dage i Silkeborg. Det var ren afslapning, hvor min mor bad mig om at lave en masse mad til holdet.
Jeg havde spontant lige lavet et mindre cosplay til at matche søde søs og Christian, og min far nappede lige nogle billeder af os.
Det var nogle dejlige små dage

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

da jeg vendte hjem til Aalborg igen var det ved at være tid til Smølfs fødselsdaaaaag! Jeg startede dagen med at stå op kl 6, koge æg og varme rundstykker. True love. Om aftenen kom der nogle venner over og hyggede med, og vi spiste stegt flæsk med persillesovs og lavede det sædvanlige hygge. 
billede stjålet fra Sascha's blog

Det er altid rart <.3 

det var det jeg havde på.. jeg overvejer at skaffe mig flere nederdele.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I tirsdags mødtes jeg med Kristine, Astrid, Sidsel og Kristines nye veninde Anna for at se Monsters Inc: University


Har glædet mig rigtig meget til at se den, og vi varmede da også op derhjemme med at se Monsters Inc. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg forventede af university, men den var faktisk ikke hvad jeg forventede :b Men det var en rigtig god børnefilm, og der var rigtig mange søde one-liners og overraskende slutning. Og også nogle rimelig fede nye karakterer. 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lige nu er jeg så heldig at jeg har Julie i min lejlighed. Hun ankom ved middagstid idag, og vi har spist frikadeller med sovs og kartofler, hygget og Julie lavede verdens lækreste dessert * A* biskottis med vaniljeis og hindbærkompot. Hvis der er noget mig og Julie har til fælles, så er det god mad. Imorgen skal vi ud og tage nogle billeder med Tøsen, Sabrina og Kristine, og ellers slappe lidt af.
♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

derudover har jeg spontant smækket endnu et nyt kostume sammen til Genki, nemlig start-outfittet til Link fra Skyward Sword! Jeg har været vild med outfittet siden jeg spillede spillet ved udgivelsen, og så stod jeg og havde materialerne, tiden og masser af lyst! So why not?


det er nu helt færdigt, og ikke halvfærdigt som på billedet. Jeg er super tilfreds med det! Det er skønt med et så ufattelig behageligt og varmt cosplay. Jeg  kan allerede nu sige, at jeg tror jeg kommer til at bruge det her en del til conner, grundet netop at man kan have det på solo, det er behageligt, pænt og med skønne varme støvler jeg har købt fra hel ny!

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er glad for det går godt for dig, og vi er ret meget på samme side med university. It was weird but good man.

Zarsu sagde ...

Haha, beautiful family ♥
Og hvor er du bare en god husmor overfor Smølf :D Heldige dreng!

Du er så sej med dit nye Link cosplay :D Glæder mig til at se det!

Og glæder mig også til at se de billede I skal ud og tage :D

Panda sagde ...

;w; Jeg glæder mig vildt til at se dig snart ~ Det er rigtig godt at se at du hygger dig *hug*