fredag den 23. oktober 2009

udveksling = downtour

well, jeg har jo ansøgt Rotary som er det billigste udvekslingsprogram i Danmark. Jeg ville sygt gerne til Japan hele næste skoleår, men jeg tror desværre ikke at det kommer til at ske. afleveringsfrist for ansøgning var d. 15. september, altså over en måned siden, og de har slet ikke kontaktet mig. Jeg har meget svært ved at finde tiden til at kontakte dem, da de lukker deres kontor før jeg får fri fra gym, og de er der ikke i weekenden. it sucks, main D: Måske var jeg ikke blandt de bedste i min klasse, så jeg var ukvalificeret, eller også stank min ansøgning bare virkelig grumt.. Men kan bedst lide at tro på at den blev væk blandt alle de andre, selvom det ikke lyder sandsynligt, da jeg ringede og det hele inden jeg sendte den. Desværre til mig. Det betyder 3 år på Silkeborg gym ~ (selvom det jeg har mest lyst til er at droppe ud, arbejde og så bruge pengene på at tage afsted til februar)


oh, well. good news er, at cosplay ser ud til at gå nogenlunde. Giver mig selv et ordentligt spark imorgen/søndag, og så burde det hele nok gå. Næste weekend er det jo halloween! <3 (emnet er fairytales gone bad)

Jeg er så ked af at jeg ikke har noget billede af de kager jeg har bagt på det sidste ;_; har lavet en til sofie for nogle uger siden med chokoladeblade på (i hvid OG mørk.. så smukt), og i onsdags en kage til Thisted, hvor hun selv var på, tegnet med chokolade xD burde virkelig få fat i nogle billeder og lave kageblog. Nemlig. Hvorfor bliver jeg dog ikke bare konditor? ~

_____________________________________________
nedern kreativitet
_______________________________________

Go get your spark, go find your smile
And just let it shine tonight wherever you are
I hope there's a spark (hope there's a spark)
Save me a smile
And get happy, yeah Happy, yeah Happy, yeah


de her billeder gør mig bare lidt glad af hver deres årsag

Ingen kommentarer: