mandag den 19. oktober 2009

Japanske have

I torsdags var jeg i den japanske have med mor og far. Der var så smukt, og vejret var virkelig flot. Så ikke en eneste sky på himlen hele dagen, så jeg udnyttede muligheden og tog en million billeder af alt det fantastiske som den her have indholdt. Jeg vil virkelig gerne derud igen til foråret, når sakurablomsterne blomstrer. Vi spiste også luksusbrunch (i 2 timer >w<) og jeg åd løs.. de prøvede vist at fortælle os, at der er ingefær i alt over i japan. både i juicen og teen ~ og at alt er ministørrelse også. vores muffins var virkelig nuttede <3 har aldrig set nogle så små xD de var på størrelse med de der meget meget små tekopper, hvis i ved hvad jeg mener? sådan en jeg fik af min mormor da jeg var lille, og ville have brugt til mine dukker hvis jeg have nogle.

et lille tempel mellem blomster

en lang række sten i et "stenahav"


omtrendt når man kommer ind. vandfald og smukke grønne bakker



lidt mere ovre i det visne. tror at den er endnu smukkere når bladene bliver HELT røde.



over and out n_n blogger er for langsom til at jeg vil uploade flere billeder XD

flere billeder kan ses her: http://s1007.photobucket.com/albums/af191/Gwan-chan/?start=0
_______________________________________
you don't need to understand
as long as I'm living
you know I'm your man

Ingen kommentarer: