torsdag den 29. oktober 2009

Fall is coming *A*

mmh.. Efteråret har indhentet os :b and oh boy, it makes happy ~ jeg fik fri kl halv 6 idag fra arbejde, og jeg så faktisk en skinnende halvmåne ..
På gym tror jeg at jeg er ret sikker på at skifte studieretning. Jeg ville vildt gerne have filosofi, men jeg har kun hørt dårlige ting om det fag på gymnasiet. Men så er der psykologi, og det lyder også virkelig fascinerende, så det vil jeg gerne have.. men mit problem er at jeg skal vælge mellem mediefag og matematik på B-niveau 3': wrys?



THE LIST TO-DO BEFORE FRIDAYS :


- sy en kjole/stor t-shirt-ting (not gonna happen)
- lege konditeri med Panda (CHECK)
- stykke lydspor til cosplay sammen (... gør det imorgen XD)
- lave engelsk stil om (.. gør det imorgen ^^; i hultime)
- blive færdig med jakkesæt (DONE)


okay. Det var så 2 ud af 5 .. synes virkelig vi skal udvide vores dage med 1 time, så man kan nå mere D:
____________________________________________

Jeg har fået lavet et hvidt jakkesæt ~! og jeg er pavestolt :3 har helt selv *host* lavet bukser og jakke (med ærmefisk) x'b
mangler lige knapper foran, men wth ..

Big bow = awesuuum

Oh, fik jeg nævnt at jeg fik lavet Chocolat også?

Og nævnte jeg egentlig at jeg har syet Reira også?

eneste der nu mangler er Misato ~ ^^ I'm gonna make it! *peace*

Ingen kommentarer: