onsdag den 14. oktober 2009

og der opdateres!
i fredags syede jeg!! næsten færdig med Reiras kjole:

Der er slids i siden



den er ikke til mig, derfor den ikke sidder så godt. Mangler mørkeblåt kantebånd og nogle handske-ish ting

senere var jeg til Tantans 18-års. Det var ret så hygsomt og dejligt n_n før jeg tog derud, fik jeg også købt en ny mobil. Det er en ældre model samsung med klap. Den er ret langsom, men den har en udbakke, kamera og ingen ridser!!


lørdag tog jeg hen til Kristine for at chille, og det var fedt. Så deres nye hus, og det er mega stort. Har aldrig været i et andet menneskes hjem, hvor hele mit eget hus kunne være i dagligstuen Ö

søndag tog jeg, så vidt jeg husker, hjem. Jeg flyttede ind på min søsters værelse. Her er mega hygsomt også.. Skal have malet hylder (og en reol der lige skal købes først) sort, så det kører i gult-sort tema.


jeg har tænkt mig at sy en rigtig stor sækkepude her, så jeg kan spille PS2 <3



her skal der nogle knagerækker op til diverse beklædningsgenstande osv.

og så har jeg endelig fået mit hel-spejl op, som jeg fik af Rachel.
Mandag til onsdag har jeg arbejdet 8 timer om dagen i legekæden, så har også været dygtig og tjent lidt penge. Tirsdag aften hyggede jeg mig også nede på gulvet:


synes den var meget pæn da jeg tegnede den, men nu bryder jeg mig ikke så meget om den længere xD billedet er heller ikke detaljerne retfærdige (P.S. ikke færdig)

Imorgen glæder jeg mig rigtig meget til! Min mor har inviteret i den japanske have i Århus, hvor vi skal have total luksusbrunch, og jeg skal have en megadyr time-lang ansigtsbehandling til teenagere x'3 det bliver så cool.. Har lige siddet og tømt mit kamera for billeder, så der er hukommelsesplads til imorgen! og når jeg kommer hjem om aftenen, ankommer Kicky for at joine hele weekenden :'D

- jeg burde sætte mig ned og kigge på min stil om gæring, men synes jeg hellere skal nyde min ferie. Bare tanken om gym giver mig hovedpine

________________

musik: alanis morrisette

humør: udmattet, spændt

tøj: jeans og halstørklæde. Har fået lidt ondt i halsen af at være udenfor og knokle så mange timer i frostvejr (og legekædeuniform)

skal til: at se desperate housewifes og dagens mand

har lige: tjekket j-fashion, blogger, facebook, mail osv,

spiser: mors squasekage med ostecreme om lidt xD

læser: sugar rune i aften <3

Ingen kommentarer: