torsdag den 1. oktober 2009

rushing by

Kæft, tiden går stærkt for tiden.. Man får hurtigt "travlt" når gymnasiet (med lektier), venner og arbejde skal passes. For med venner og interesser, har man også brug for penge :3 yesh... I søndags var Thisted ovre, og vi syede hendes Ororon-jakke! den er awesome x'D Så mangler vi bare at indtale vores lydspor og lave mit kostume. Skal nok gå det hele ^_^


She luffs it
Tirsdag var jeg inde sammen med Kristine og se "pigen der legede med ilden", og den var så nice Ö bedre end 1'eren efter min mening, men jeg har jo også kun set filmene, og ikke læst bøgerne n_n Jeg regner også med at skulle se 3'eren til november, sammen med New moon. Glæder mig..


Og så er jeg kommet til skade.. igen x'b jeg har bare alt for mange pinlige uheld efter min mening. Jeg mener, så prøver man bare på at lege med kastanjedyr, og voila! man skærer et cm dybt sår i fingeren S: nogle troede jeg skulle sys på skadestuen og alt muligt. Men får et fint smily-ar ~ yayness. Imorgen kommer Melissa hele weekenden, og vi skal lave det mest epic cosplay ever x3 secret! poster et billede når tid er

Virtuel hi-five fra L!


life is rushing by so fast
Sometimes I forget to look back
but it's over my shoulder
and belongs to my past

Ingen kommentarer: