fredag den 11. september 2009

tanker

mega fedt maleri der hænger på gymnasiet o.o låv it!
så kom der oplæg igen, 5 dage siden sidst. Jeg har ingen idé hvad jeg egentlig vil skrive om, så tror det bare bliver en slags "hurtig-skrivning" hvor man bare skriver det ned man tænker i lige det øjeblik, uden at tjekke for stavefejl eller andet.. Så egentlig bare hvad tænker på lige nu, og hvad jeg har lavet den sidste uges tid og skal nå og alt det der. Så vil starte nu.


Jeg er en meget trist personlighed. Jeg har fundet ud af at jeg faktisk forholdsvis let får tårer i øjenene, ofte uden grund eller tanke for hvorfor jeg får det. Om det er fordi jeg altid bliver mere følelsesladet op til min menstruation, ved jeg ikke. Men tror måske jeg burde begynde at lægge mærke til sådan nogle ting. Siden jeg ikke får smerter, kan det godt være at jeg får følelsesmæssige udsving istedet xD .. skulle nok passe. F.eks. tror jeg at jeg bliver hjemme fra gymansiefest iaften, og jeg ønsker bare at være en masse andre steder lige nu. Men jeg vil også gerne være hjemme. samtidig.. Jeg vil gerne bare bekræfte min nedern og nørdet-hed ved at se en eller anden anime hele natten og bare møde dødtræt op på arbejde imorgen tidlig fordi jeg ikke har sovet fordi jeg holdt mig selv med selvskab hele natten. Jeg havde ellers set frem til iaften, og troet at det nok skulle blive sjovt, men jo mere jeg tænker over det, jo mindre vil jeg egentlig derhen. INGEN af mine venner vil være der, hele min klasse vil møde stive op fordi de allesammen har holdt/været til forfester, og jeg vil være den eneste ædru i døren. Og der vil være så mange mennesker at jeg skal mase mig frem, bassen vil være rigtig høj, og dørene lukker kl 9. Gid jeg havde flere skittles.. og hvad er der så fantastisk ved underdog? hvad handler den overhovedet om.. well.. vil faktisk gerne se en god actionfilm måske. Og når jeg jo ikke tager til fest i aften på gymnasiet burde jeg måske begynde på noget mønster-værk til cosplay. Men tror ikke jeg har lyst til det heller, for har bare brug for at slappe af og ikke få hold i ryggen lige i aften. Og egentlig er 2 måneder faktisk rigtig lang tid til at blive færdig. Gad vide om Ai Yazawa snart bliver rask så jeg kan læse nyt nana-episode.. Og jeg er sulten. Efter mad. god mad, helst. men er ikke kræsen når min mave rumler >_>' jeg har bare været konstant sulten de sidste 3 dage eller sådan noget. har ikke haft tid til at spise hele min madpakke i skolen, og af princip spiser jeg ikke mellem frokost og aftensmad (udover et stykke frugt). Hah, Sofie vasker op ude på Svostrup lige nu. XD så kan hun lære det! ikke at søge steder før, og mere ivrigt. Så ender man sgu ude på Svostrup, og kan ikke lade være med at synes hun har fortjent det. Så bliver hun måske også lidt længere i London.




DONE! nu er den sgu lang nok, og meget af det gav sikkert INGEN mening. Sidst men ikke mindst, så se lige mig i min fine Legetøjs-"uniform" ~ fordi jeg synes det er en dejlig arbejdsplads jeg gerne vil have flere timer på.

Ingen kommentarer: