lørdag den 5. september 2009

awh, lørdag! Jeg har lige været på arbejde hvor jeg tog lækker frokost med hjem fra, og herre meget kød til kattene :b en update af hvad jeg lavede sidste uge: tirsdag til onsdag var jeg sammen med kristine, og vi så en gyser med disneystjerner og "Leroy og Stitch"! xD Plickly og Jumba er nu et officielt par! x3

jeg er også faldt 2 dage i træk på cykel.. eller, 1. dag cyklede jeg faktisk direkte ind i en gågænger, og dagen efter snublede jeg kinda over en sten og fik grus i det ellers skorpede sår S: jeg håber virkelig ikke der kommer betændelse i.. For så kan jeg ikke sy eller gøre noget andet med mine hænder >o>!! og jeg skal nå så meget inden J-pop om 2 måneder! (sådan da)
Apropro J-pop, så overvejer jeg også rigtig seriøst at deltage i AMV-konkurrencen. Jeg vil lave en NANA-video med denne sang: http://www.youtube.com/watch?v=9xX5UdJuLrA&feature=fvst . Den passer så godt til, og har allerede en del afsnit, såh... Hvis jeg bliver syg vil jeg sætte mig til at lave den x'3 for der skal meget arbejde til.
Men så skulle det være Nana der var "hovedpersonen" i sangen, og Hachi som blev sunget om. owh.. could be sooo great. Jeg håber på jeg får sparket mig selv igang med den. Også fordi jeg savner at lave amv'er.
Og det klør også i mine fingre efter at komme igang med alt det cosplay. I got everything under control! Så længe jeg ikke får halsbetændelse og skal opereres altså! X3 skal bare stoppe med at være udenfor mens det regner. Men har jo en teori om at min krop automatisk heler når jeg sover, så måske skulle man tage en morfar..?

Hmn.. Imorgen skal jeg til Århus og shoppe sammen med Henriette n_n glæder mig rigtig meget til at se hende igen!

over and out

Ingen kommentarer: