torsdag den 17. september 2009

en af de dage!

idag er bare én af de dage, Hvor man er træt, klam og uforberedt. Jeg har ikke børstet tænder hverken i morges eller igår aftes. Jeg havde fuldstændig glemt at jeg skulle på arbejde idag, så min skjorte ligger også derhjemme. Jeg har ikke spist morgenmad og er herresulten (faktisk har min mave lige rumlet). Min telefon løber snart tør for strøm. Jeg har faktisk både matematik og dansk for til om ikke så længe som skal afleveres. Jeg er ved at være lidt nervøs overfor min pengebeholdning for første gang i flere måneder fordi der er så mange dejlige gaver jeg vil købe til folk (Kristine). Jeg er nervøs over cosplay-stuff jeg skal have købt inden Melissa kommer fordi stof og stil bare ikke havde det fornødne. Og jeg ønsker mig virkelig et klippekort til gymnasiets kantine, så jeg kan få 10 kopper kakao!! XD Og selvom jeg nu fremstiller alt som LORT, er jeg bare så glad. Jeg er glad over at have noget at lave i mit liv, at jeg er omgivet af venner, og har ting jeg ser frem til (Og det er ikke fordi jeg har drukket kakao eller hørt Tomboy.. tror jeg). Jeg tror det er det, at man engang har følt sig så super nedern og venneløs, at man lige pludselig sætter så meget mere pris på venner. Fuck det at de måske ikke er super nære eller altid kan lide dig, bare at du kan have det sjovt x3 og siger jeg kun fordi jeg ikke vil tro på at visse folk faktisk nogensinde har hadet mig.
Jeg har også fundet ud af hvad jeg vil gøre med mit hår ~ jeg vil lave det gro indtil ca. jul, så skulle det nemlig gerne være lidt højere end skulderlængde. Og så vil jeg være hårmodel! XD fordi så er der mere hår at lege med, så de ikke klipper mig halvskaldet og drengekort igen, fordi jeg ikke rigtig gider det mere nu når det er så koldt.

In your relationship
who's the man and who's the chick
it's so hard to understand
I can't even think straight
but isn't that what makes me gay?
copyright: Tomboy - who's the man

Ingen kommentarer: