tirsdag den 22. september 2009

COSPLAY UPDATE

dadam! Chocolat cosplay næsten færdigt n_n Mangler kraven, hjerte-hårsmykke og det sidste på hjerte-halskæden ~ Pierre er også så godt som færdig (udover de lilla kontaktlinser som jeg nok alligevel ikke har råd til at bestille T_T)


Ororon-cosplayet er stadig ikke startet fordi Thisted viste sig at have en travl uge alligevel n_n; Er stadig fortvivlet over det hvide jakkesæt til Othello ;_; og penge.. jeg kom til at købe for alt for meget fra bodyline i en fællesordre på J-fashion.. wups ^^; not good.. godt det nærmer sig jul så jeg kan få dejlig mange vagter i legekæden :'3 og får også løn om en uges tid.


Reira-cosplayet går ikke just fremad, da jeg ikke tør gå igang før jeg ved at jeg har ordentlig tid, og ikke bare nogle timer før jeg skal pakke sammen igen.. trods alt en stor fin kjole som kræver meget tålmodighed. Og så kan jeg ikke finde nogle handsker (heeelp!!) i den rigtige farve.. og kan da SLET ikke sy den selv



Nuværende ørehænger: if the moon fell down tonight..



I must have done something right
to deserve you in my life

Ingen kommentarer: