lørdag den 19. september 2009

"Chocolate by death"

Pictar just fer ego if you wonder XD (så mørkt er det om morgenen)

well, livet skal holdes i gang. Lige nu kører (næsten) alt bare på skinner for mig. Jeg føler mig virkelig tilpas i min tilværelse, elsket og holdet af. Og det gør jo så også, at jeg får meget lyst til at gøre mere for andre mennesker..
Igår aftes holdt min søster afskedsfest, da hun snart smutter afsted til London. Jeg stressede siden jeg kom hjem fra skole til gæster kom, med at bage the cake. Det kiksede en del, men til sidst lykkedes det. Og den er fantastisk.. Det giver mig helt lyst til at prøve en anden gang igen, når jeg har anledningen, til at bage et kunstværk n_n med bær og pynt på toppen death by chocolate (hvilket alle der smagte havde stor forståelse for)

Aaanyway, var det den hyggeligste aften, jeg har haft i lange tider. Bare de helt rigtige mennesker som jeg holder af, der samledes en hel aften, og man kunne være helt sig selv. Ingen stor fest med alkohol og høj musik, men hyggeaften med god mad (og kage.. høhø) og vin/cider :3 uhmnumnum.. Og så lå mig og Kristine og snakkede til langt ud på natten sammen, som vi ikke har gjort i lange tider heller.. Thisted endte med at komme med fordi hun kedede sig ellers alene, og det er også rart at se hvor hurtigt og smertefrit hun er blevet intregreret og elsket af Silkeborgs outsidere xD

Idag er jeg ret afslappet og nede på jorden.. jeg har været på arbejde fra halv 10 til 13, 3,5 time. Jeg kom hjem til et ret klamt hus som sofie ikke havde gjort meget for, men så er det jo også overstået. I aften er jeg egentlig blevet inviteret til hygge i Laven, og selvom jeg egentlig sidder mutters alene hjemme i huset hele aftenen, tror jeg at jeg vil afslå. Selvfølgelig kunne det da være hyggelig nok, men jeg er bare ret træt i hele kroppen (og hovedet for den sags skyld), så tror hellere jeg vil være en sød lille pige og blive hjemme og lave mine lektier :b Gymnasiet kræver jo faktisk at man laver en hel del derhjemme til forhold folkeskolen. Så kan jeg også få syet videre på Reiras kjole og lede efter det "#¤#"%"%&#¤ stof jeg har smidt væk, som jeg ærlig talt har brug for. Jeg regner kraftigt med at næste blogindlæg vil vise en del cosplay-updates ~

yesh.. so.. OUH! sidste opdatering er nogle tegninger Panda har tegnet af mig, thisted, kristine og hende selv.



musen med sok på halen: Mæ
the ninja-kitty som slikker skålen: Thi-chan

Den døde elskelige klump: Kristine




den tilføjede: Panda herself

I feel drunk but I'm sober, I'm young and I'm underpaid

I'm tired, but I'm working, yeah

I care but I'm worthless, I'm here but I'm really gone

I'm wrong, and I'm sorry baby

What it all comes down to, Is that I haven't got it all figured out just yet

I've got one hand in my pocket

And the other one is giving the peace sign

Ingen kommentarer: