søndag den 2. september 2012

lidt af det hele

DKos nummer 2 er online! 

Jeg har selv igen skrevet et par artikler og taget et enkelt photoshoot :) god fornøjelse!

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Lørdag i sidste uge holdt mig og Smølf indflytterfest i lejligheden. Der kom en bilfuld mennesker fra Silkeborg og tilsvarende fra Aalborg, så det var en mindre hyggefest med 11 deltagere. Det var rigtig hyggeligt, vi fik drukket lidt, og to af mine vennegrupper lærte hinanden at kende ^^ 


Alle dem udenbys fra overnattede, og vi brugte næste dag på at bumse med brætspil og divserse hang-over mad. Jeg glæder mig allerede til at se dem igen :b 

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
Mandag kom Kristine så og overnattede helt indtil fredag. Hun skulle nemlig begynde på sin uddannelse allerede onsdag, men fik først nøglen til sin nye lejlighed fredag. Det var også rigtig hyggeligt at have hende boende, da hun introducerede mig og Smølf til en serie ved navn "New Girl" som vi meget hurtigt fik set hele 1. sæson af! Rigtig sjov serie :'D Når sæson 2 kommer skal vi nok også se den sammen.

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

torsdag kom Sabrina og Louise på besøg, og sabrina hjalp mig med at tage nogle billeder af en kage-proces, da jeg står for bagehjørnet til næste nummer af Starlight magazine. Jeg lavede en guide til selve kagerne, ganache, chokoladeblade og fondant. 


Om aftenen så vi Tommelise allesammen, og vi har nu fået Louise hooked på både Elverfolket og Tommelise. Mission accomplished.

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Fredag og lørdag kom de store dage så, hvor Kristine fik nøglen til hende og tøsens nye lejlighed, og vi bruge både fredag og Lørdag på at hjælpe dem med at flytte! Det er bare sådan en sød lejlighed lige ud til vesterbro, og vi har allerede planlagt vores første fælles maddag på torsdag <3 nbsp="nbsp" p="p">Vi (mig, Smølf, Tøsen og Kristine) har tænkt os at have fast maddag hver torsdag fremover, nu da vi alle er flyttet herop og er startet godt ud!

flytning = Ikea = soft ice buffet!

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Idag har mig og Smølf brugt formiddagen på at lægge vores budget, og fundet ud af at det er rimelig heldig at vi får flere penge end bare den normale SU :S Ellers ville det sgu være svært at få det til at løbe rundt og have et liv ved siden af!
 Men fordi at jeg er så heldig at jeg har fået et arbejde ved et trafikselskab ved navn flexdanmark, så kommer min økonomi til at hænge sammen trods en måske lav SU. 

Så den kommende uge skal jeg få et voldsomt livsstilsskifte, da jeg skal gå fra at lave absolut ingenting til 20 timers skole og job på ukendt antal timer. Men jeg glæder mig til at komme igang igen! Jeg bliver meget hurtig rastløs, og den sidste måned har været uden undtagelse. 

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
billede der lige kom op fra studenterugen:

ak, det virker allerede som uendeligheder siden jeg blev student.....

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Det er faktisk også evigheder siden du blev student ;D
Tak fordi jeg måtte sove/bo hos dig <3
Jeg er glad for at du har fået jobbet og du kan få det til at hænge sammen! <3 <3

Unknown sagde ...

Tak fordi du hjalp os med at flytte ind <3 Det var super skønt!

Vi ses torsdag <3

Zarsu sagde ...

Det var super hyggeligt at møde nogle rollespilsnørder :D

Og hvor er det bare godt at du har fået et fritidsarbejde! OG oveni kun har en 20 timers skoleuge, så du har ekstra meget tid til arbejde. De-der regler omkring udeboende SU er så retarderede, så det er godt du slipper for at skulle mishandle din opsparing for at overleve!