tirsdag den 25. september 2012

blandet god uge

sidste uge (tirsdag) var jeg jo inde og se Brave med Kristine.. og den var bare god! Uha, en biografoplevelse jeg overvejer at tage én gang til på engelsk (eller, skotsk)!
onsdag var mig og Smølf igen ovre ved Kristine og Tøsen for at spise lækker brændende kærlighed, æblekage og spille Scrabble. Mit første Srabble-spil nogensinde!
legit ord! eller noget.. der kunne findes ord på boardet som f.eks.: tis og fuck

Jeg var sammen med Sabrina (srabble-mester), så vi vandt stort.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

fredag, da mig og Smølf lå og mængede os i sofaen, fik vi pludselig en sms om, at det var dén dag, Kristina holdt indflytterfest! Vi troede begge det var lørdag, så vi skyndte os op og afsted, hen til en lille hyggefest som endte i Youtube og snakken.
billede taget af Sascha

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

lørdag opdagede jeg så, at der var kita chibi-træf, så der tog jeg også afsted. Det var super hyggeligt, og jeg blev introduceret til flere forskellige animeer, som jeg faktisk har lyst til at se videre på :D bla. welcome to the NHK og Baka & et-eller-andet!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Søndag kom Sabrina så forbi for at hygge med mig og se lidt Panty and Stocking. Vi endte med at gå ud og geocache en smule, og jeg fandt ud af hvor svært og sjovt det EGENTLIG kan være xD Så dét gør vi nok igen snart! 

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

min Dipp-progress:
 
 jeg har nu malet stjernerne på begge sider, så jeg mangler egentlig kun at male hovedet sort, tilføje stjernerne og lave masken færdig.And then, epic time fun!

Og så vil jeg bare lige vise mit nye Genki-yndlingsbillede (af mit cosplay):
AAWH YEAH!

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

ANNA! I will dance you the dance of my people!!

Zarsu sagde ...

Så vidt jeg ved er i dag den sidste dag Brave bliver sendt på engelsk i Aalborg :'C Ellers ville jeg have set den på engelsk på søndag (Der er biograf til halv pris i hele landet den dag!)