onsdag den 12. september 2012

en lang men hyggelig weekend

Så er Starlight blad nummer 10 kommet ud, og for første gang har jeg faktisk været med i det blad :b bagehjørnet på side 36 er guiden til hvordan jeg lavede de muffins jeg viste i sidste indlæg, alt inklusive!

mmmh, filled with pretty ladies! Kristine har også sat mig til at stå for bagehjørnet fremover, med hjælp fra diverse andre kageelskere som vil joine mig i bagningen.

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I torsdags holdte Tøsen, Kristine, Smølf og jeg vores første fælles maddag! :D Den stod på pølsehorn hjemme ved Kristine og Tøsen, efterfulgt af en rigtig sjov omgang pictionary, hvor mig og Kristine måtte indrømme nederlag til Tøsen og Smølf.. Det var rimelig godt klaret! Mig og Smølf har hængt den smukke vindertegning på køleskabet:

og hvis man skulle være i tvivl, så forestiller tegningen et flystyrt. Selvom der nu ikke burde herske tvivl. Overhovedet.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

I fredags var jeg ude og tage nogle billeder af Mette sammen med Sabrina, Kristine og Tøsen. Det var af Mettes Trinket cosplay fra Hunger Games, hvilket medbragte lidt udfordring i den stærke blæst med hendes blomst i håret :b Men der kom nu stadig nogle pæne billeder ud af det:
mmh, l'oreal!

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩  

Lørdag var jeg til kigurumi meet-up i Zoo med nogle dejlige Aalborg-mennesker, og jeg fandt ud af at zoo kun ligger en spytklat fra hvor vi bor (gå-afstand). 

(alle billeder taget af sascha)
jeg havde min flyveegerns-kigurumi på og en lang brun paryk.
det var smadderhyggeligt, og vi fik kun søde kommentarer og lidt smilende hovedryst. En mor udtalte til sit barn lige inden disse billeder blev taget "ja, nu bliver der taget billeder af alle dyrene!" ^^

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Søndag var jeg så for første gang med i den jyske lolita-circle, som fandt sted ved Sascha, og det var også rigtig hyggeligt ^^Kristine og Tøsen havde hjulpet mig med at sammensætte outfittet så jeg var fin til det. Vi hyggede med noget mad og disney trivial pursuit!

(billeder tager af Sascha)
outfit kommer i næste indlæg ;D uh, the excitement!

Jeg smuttede hjemad ved eftermiddagstiden for at komme hjem til når min far kom ind af døren. Han kom lige på en lille aftensmads-visit med div. ting til mig (inkl. mad, hvilket man jo altid kan bruge). Jeg fik også 26 nye bind af elverfolket som min søster har været sød at købe for mig, så nu er jeg helt oppe på 46 bind! Allesammen købt brugt fra Silkeborg bibliotek, yessir! Så mangler jeg kun 18!

Efter aftensmaden kørte min far os ned på havnen, hvor han gav en paradis-is til os, og vi gik en lille tur op og ned ad havnen.
Så er alt godt, og jeg er klar og frisk til en ny uge fyldt med skole, venner og sport.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tak for en rigtig hyggelig weekend <3

Vi ses i aften 8D

Sa-chan sagde ...

JegeroverhovedetikkejellyoverdineElverfolketbind.
Overhovedet.