tirsdag den 21. august 2012

genki 2012

Så blev Genki overstået ^^ og det var et brag af en weekend for mit vedkommende. Jeg brugte ugen op til på at fejre smølfs fødselsag, hjælpe Kristina med hendes cosplay og sy et cosplay til Thisted. 

Jeg startede med at tage til KBH torsdag middag for at komme på elverfolket photoshoot med en del af de andre tøser. Det endte med at trække længere ud end ventet, så sent om aftenen tog jeg med Anna hjem hvor Smølf var kommet hen til senere på aftenen. Fredag morgen hyggede mig og Smølf med at style Annas paryk og gå en tur i de københavnske omgivelser. 
Og så stod den jo på Elverfolket igen om aftenen da vi ankom til connen! Det var en super fed åbningsceremoni, og man er nu lidt bange for at de fremover har sat standarden lidt for høj :b Jeg fandt dog desværre ikke alle den dag som var med i Elverfolket, så needless to say fik vi intet fællesbillede :C øv.. Jeg havde også travlt med at holde DKos-panel, og skulle også hen til sovesalen med ting, så det var måske heller ikke så underligt.

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
Lørdag stod jo så i cosplayshowets tegn for mig og Anna, og vi øvede om morgenen, hyggede med de andre deltagere og gennemførte actet med kun mindre fejl ^^ Trods et uheld i generalprøven hvor jeg kom til at skade Anna :C Jeg er super glad for at så mange mennesker kunne lide vores act, og en sød ny ven vi fik ved navn Sabine sagde at vi var vinderne i hendes hjerte <3 p="p">
 Ha, hun var simpelthen så sød. Og svensker.

 Men vi vandt ingen priser, og jeg må desværre tilstå at jeg faktisk var dybt uenig i størstedelen af de priser som blev uddelt. 

Men udover det, så havde jeg det faktisk ret underholdende i mit Link cosplay ^^ Annas Tetra var også rigtig fint, og jeg morede mig også med at gå rundt og finde mine små kloner.
mmh, Midna og mini-me

Resten af dagen brugte jeg på forskellige events, hvor zen4 efterfulgt af raveparty om aftenen faktisk var et af mine højdepunkter ^^ det var vildt sjovt, og folk slog sig bare løs!

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

lige nogle forskellige cosplays jeg fik dokumenteret:

de tre vindere af craft-konkurrencen som bliver sendt videre til Sverige til NCC

Kristinas flotte første projekt! 

en hel young justice gruppe ^^


Jeg tog ikke så mange billeder, men det gør ikke at det ikke var en super fed weekend! En af mine bedste cons faktisk.

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Igår, mandag, kom min mor og Panda så på besøg i le lejlighed, og vi tog i Ikea, hyggede og spiste god aftensmad hvor Panda også lige lærte at lave sovs. Ellers er ugens projekter ikke det store udover at indrette og træne. Game noget FF XIII.

2 kommentarer:

Panda sagde ...

Jeg syndes helt sikkert i skulle havde vundet noget :c i var så gode <3

OG, jeg skal prøve at lave sovs i aften. kryds fingre for mig <3

Zarsu sagde ...

Jeres act var altså kick-ass :'D