tirsdag den 14. august 2012

bare en update

 Damdamdaaaaam, rundvisnings-video af lejligheden! :D 
og jeg har sat musik over fordi min stemme er derp :C 



men HUSK, vi er ikke færdige med at erhverve møbler og hænge ting op på væggene. flere billeder kommer når den er færdig-pæn!

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lidt billeder fra min hverdag

ja, det var en god tur i Bauhaus og Bilka.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

og sidst men ikke mindst, så er mine forberedelser til Genki færdiggjorte! Smølfs Egerod er (næsten) færdigt. Det bliver desværre ikke helt færdigt før en anden god gang, da han er meget materialebevidst og hellere vil vente og gøre det godt end at skynde sig færdig.

mine hovedbeklædninger er færdige

og det ekstra cosplay jeg skulle lave til Thisted er færdigt

Jeg glæder mig som et lille barn, så mange dejlige ting skal ske! Fandoms skal udleves og optræden skal ske.
Ses til Genki!

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Fuck dig fordi du har uploadet video på photobucket, no cool. Brug youtube man!
- Jeg er glad for at se i er kommet nogenlunde på plads, mdmsedmkedmkes på Hagrid og aooooooooooooh over jeres Elvetfolket <3<3

Zarsu sagde ...

Jeres lejlighed er bare så fin :D Elsker at I har så mange vinduer!

Smølf er en herre fin alf :D
Og godt du fik lave din Peter Pan hat :'D Du bliver så nuttet, I'm sure!