tirsdag den 7. august 2012

dam-dam-dammm! flytningen!

hold da op, så skete der nogle ting (og tid) siden sidst.
Jeg har foretaget et adresseskift fra Silkeborg til Aalborg, 120 km rykning. 

men først og fremmest holdt vi jo vores udflytterfest for alle de venner i Silkeborg som kunne komme. Vi grillede ude på Smølfs terasse, og trods den stædige stædige grill lykkedes det os at grille noget kød efter et par timer xD 


 Det var super hyggelidt, trods at jeg var blevet en kende småsyg og derfor ikke kunne slå mig løs. Ikke at det var en vild fest, men der kom da gang i en masse Twister! Jeg kommer nu til at savne hyggefesterne med de mennesker.


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Men så blev mit værelse tømt

og det hele kom ind i en stor flyttevogn som Smølfs mors kæreste kunne låne gratis af sit arbejde. Mikki hjalp til sammen med min far og søster samt smølfs mor og hendes kæreste.


Og det hele kom op i vores nye lejlighed


og der blev spist flyttepizza og drukket asti
 og vi fik pakket ud

Så nu bor vi to sammen i en sød to-værelses lejlighed i Aalborg. Den er rigtig rar, der er et badeværelse som man kan være i, et helt nyt køkken og areal på omkring 65 kvm.

Alt er gået nogenlunde smooth, hvis man ser bort fra den fact at det er utroligt svært at sætte ting op på væggene og at jeg glemte min cykelnøgle i Silkeborg. Vi har nu internet, langt de fleste kasser er pakket ud, og vi skal ud i Ikea imorgen sammen med Smølfs far. Jeg bager boller ca. hver 3. dag, og Smølf lærer stødt og roligt at lave mad.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Og så tog vi med til cosplaywalk med Kita, for lige at gå rundt i byen med nogle stedkendte

 Smølf cosplayede som pokémontræner :D


Det var super hyggeligt lige at ryste sammen med nogle rare kita-mennesker, og jeg ser meget frem til at være med til flere af deres chibiarrangementer! For ikke at sige de store træf.

Over and out!

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

AD DE LARVER ER KLAMME, WTF!?!

Jeg glæder mig til at besøge jer i Aalborg, baby <3

Mousykins sagde ...

Årh Godt i kom så godt igennem flytningen! Jeres lejlighed lyder rigtig fin og ser fin ud på de få billeder der er XD Jeg caller så meget for, en rundtur enten billeder eller video når i er helt færdige med at flytte ind!... *nysgerrig*

Sa-chan sagde ...

Jeg kan slet ikke læse noget om din flytning uden at jeg bliver sådan helt cry baby indeni. Du er så mega sej! <3<3

Panda sagde ...

Yay!! Hvor er det altså bare fedt Muffin ;w; Jeg sider og får lidt tårer i øjnene, da det nu pludselig går op for mig hvor sindsygt langt væk du er. Men så forvandler de sig til glædestårer når jeg ser hvor godt du falder til. Er så glad for dine vejne <3 <3 <3

Cecil August sagde ...

Stort tillykke med lejligheden - I er sgu et skønt par!

Smølf sagde ...

Jeg har altid kunne lave mad! spørgsmålet er bare om du kan lide det >:C