onsdag den 25. juli 2012

de sidste legedage i Silkeborg

De her dage bruges på at se en masse venner inden det er "for sent" og nedpakning. Mit værelse har mistet en del af sin sjæl og er mest af alt en rodebunke.

Lørdag brugte jeg på at tage nogle billeder af Christian, derefter køre til Herning og hente nogle af mine bedstemors aflagte køkkenting, og om aftenen spise vietnamesisk fødselsdagsmiddag for mig mor :) det var skide hyggeligt, og maden var uovertruffen <3

Søndag aften brugte jeg med en del af svigerfamilien som også ligger i flytterod lige pt., da jeg var blevet inviteret med ud og spiste på en lækker kinesisk restaurant ^^ mmmh, mere god mad!
 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
 
Mandag kom Panda forbi og hyggede, og jeg fik klippet hendes hår, og Panda indvilligede i at tage nogle billeder af mit Spejder-cosplay * A*



I morges vækkede Kristine mig og sagde at Wendy Pini (forfatteren til elverfolket) havde postet mig på hendes officielle facebook-fanside ^^ dejlig overraskelse! Uh, det er sådan et sjovt og spændende cosplay projekt når man får så meget anderkendelse af fans fordi så få cosplayer fra serien.

durrhurrr!! (har jeg nævnt at jeg er blevet blond igen?)

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Igår hyggede jeg med Julie og opdragede hende lidt videre i disney's spændende verden! Idag og imorgen står den på Anna-cosplay, Kristine og udflytterfest!

4 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Ellllsker billede 2! Lille baby <3

Sa-chan sagde ...

Genial titel til dit næste skov billede! Ilder siger det her i en af 50erne eller noget i den retning "In the trees as we please, on the ground, not a sound3!

Du er så sej som Spejderman <3 (See what i did there?)

Panda sagde ...

IIh <3 Jeg er helt stolt OwO troede slet ikke at billeder ville blive så gode. Jeg fik jo også en lærerig tale om hvordan man bruger sit kamera <3

Du pæn emma :c <3

L I N A ☆ミ sagde ...

Du er så Nice *^* kender ikke elverfolket men synes alligevel du er så fin <3