torsdag den 18. september 2014

Den gamle by, cosplay og mad

Som sagt brugte jeg sidste lørdag på en udflugt til Den Gamle By i Århus sammen med Kristine og Mia-Maija. Vi skulle nemlig stå i stribeladen og sælge gamle tegneserier, da den gamle by har en 70'er festival kørende.
babies <'3


Det var en rigtig hyggelig dag som blev afsluttet med en gang sushi og køretur hjem til det nordjyske.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Søndag morgen startede jeg med at gøre mit Tommelise-kostume i stand, da jeg havde lokket Sascha til at komme og tage nogle billeder af det.
Billede stjålet fra Saschas facebook-side

Vi fik nogle rigtig lækre billeder som altid, selvom mine muligheder for bevægelse var meget begrænsede... Bagefter smadrede jeg mine vinger (jeg har ventet længe på det), og vi kørte i kvickly for at handle ind til hotdogs!

Fordi, hvorfor ikke??

Og så eftermiddagshygge med Den lille Havfrue <.3 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Mandag aften fik jeg til at gå med hele to timers zumba mellem 5 og 7, hvorefter jeg tog Kristina med hjem for at se lidt mere American Horror Story.

Tirsdag aften bruge jeg i selskab med biografen og Kristine, da vi skulle ind og se den nye stopmotion-film "Box Trolls".
Se lige hvor søde de er

Og for at være ærlig... Så er jeg solgt! Nøj hvor var den bare god, jeg er SÅ glad for at vi tog ind og se den. Jeg kan varmt anbefale den hvis man er til smuk smuk stopmotion med sjove, søde trolde og alt for mange dårlige oste-jokes.


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

 Onsdag ved frokosttid fik jeg en pludselig besked fra min mor om at hende og far var i Aalborg. De gav en frokost på Ulla Terkelsen, hvilket gjorde at jeg fandt ud af at jeg kan cykle fra Aalborg Øst til Aalborg Vest på ca. 25 min.
Det var rigtig hyggeligt med det spontane besøg fra dem, og da jeg klagede min nød over manglen på krydderurter i mit liv, gav de et urtepotte-ophæng til køkkenet, hvor jeg nu skal til at have basilikum, mynte og oregano <.3 <.3

Da jeg kom hjem fra Ikea-turen ventede Kristine og Mia-Maija på mig, da vi skulle se film sammen og spise lækker aftensmad

Mia-Maija var en sød lille burrito da hun kom

Vegansk fyld til min egen burrito var nu OK lækkert!

Og så havde jeg lavet vandbakkelser med flødeskum og glasur til dessert <.3

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
Igår aftes stod den på en køretur til Egense, da Smølfs ene lillesøster havde fødselsdag, og hun ville gerne fejre det med sin familie.
Smølf havde fundet et sted med Stegt flæsk ad libitum, som jeg var en smule kritisk overfor.

 mmmh, stegt flæsk

Det var dog overraskende lækkert med de nye kartofler og sprøde flæsk, og så var det en dejlig nordkraft-øl de havde.
Det kunne vi faktisk godt gøre igen for min skyld ~

Ingen kommentarer: