onsdag den 1. oktober 2014

Art Bubble og mere energi

I sidste uge tog jeg i biffen med Kristina og Tøsen for at se Maze Runner.

Jeg havde ingen forventninger til filmen, men jeg kunne godt lide den! Den mindede meget om de generelle populærer film der kører pt. som hunger games og divergent, men siden jeg elsker genren gjorde det ikke mig personligt så meget. Er man dog ikke til denne genre foreslår jeg at man går i en bue udenom.


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩


Har jeg sagt at jeg har fået et nyt spil som jeg er ret så glad for?

Det er Hyrule Warriors, som er et samarbejdsspil mellem skaberne af Zelda og Dynasty Warriors, og det er bare så godt!! Jeg spiller det også sammen med Morten når vi begge har tid, og jeg hygger mig så meget, at jeg er ked af at jeg ikke har mere tid i min hverdag til det. 



♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Denne weekend har jeg brugt på at være i Horsens til det danske tegneserietræf Art Bubble. Vi tog bilen derned tidligt lørdag morgen, hvor vi satte Comic Express op, så vi var klar til tegneseriesalg resten af weekenden!


Min weekend kan opsummeres meget hurtigt med: venner, Stinestregen, spændende panel, tegneseriesalg til tegneserienørder, avav mit hovede og Skip Beat. 



♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Igår havde jeg en rigtig dejlig dag. Jeg har generelt haft nogle problemer med mit studie siden jeg startede igen 1. september, og igår kogte det hele lidt over og jeg besluttede mig for at pjække fra en undervisning for at have en dag lidt væk. Jeg gik i byen sammen med Morten for at shoppe nyt tøj til ham, og det endte med at jeg først kom hjem sent fordi vi spiste sushi med Mia Maija og aftenbesøgte Sascha og Kenny <.3

Jeg havde så meget brug for den dag væk, og jeg kan mærke idag at jeg er mere udhvilet og kan overkomme studiets mange strabadser lidt bedre nu.




Ingen kommentarer: