torsdag den 11. september 2014

Stille og roligt

Først og fremmest er det måske værd at bemærke at der er sket ændringer i designet her på bloggen. Jeg var simpelthen blevet så træt af det, og synes decideret at det var grimt og ikke heeelt reflekterede mig længere. Nu har jeg bare valgt en standard-template som jeg meget bedre kan lide, og så skulle banneret gerne følge med her snarest. 
Så håber jeg meget på at det kommer til at betyder at jeg får mere lyst til at blogge rigtigt igen, frem for at gøre det til en sur pligt jeg af og til har følt at det var.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Sidste torsdag direkte efter skole startede jeg på en ordentlig udflugt som jeg havde planlagt med forholdsvis Morten, Sabrina og Kristine. Vi skulle nemlig ned til Fredericia (2 timers kørsel hver vej), for at se Den lille havfrue-musical!

 Det er lang tid siden jeg har set musical, og jeg er så glad for at vi gjorde det. Jeg var helt solgt til meget af designet bag den, og så var Ursula og hendes to ål bare fantastiske!
Efter en velendt forestilling kørte vi en tur forbi McDonalds for at få noget dessert, hvor dramaen brød ud da Kristines krop valgt at give hende store smerter for brystet. Det var så slemt at vi måtte kontakte skadestuen, og vi kørte derfor forbi Vejle sygehus på vejen hjem for at få hende tjekket igennem.

 De fandt dog ingenting, og hun er helt okay nu, men vi venter på at få nogle resultater fra et par undersøgelser... Det var bare også ved at være noget tid siden at jeg havde taget Kristine på hospitalet.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Fredag havde jeg en hyggeaften med Kristina, hvor vi startede med at serien "American Horror Story" sæson 2, og jeg må sige at jeg er hooked! 

Den er uhyggelig, men med hendes selskab kan jeg lige kæmpe mig igennem det. Jeg kan klart anbefale den.

Derefter stod den bare på endnu en arbejdsweekend på Flexdanmark uden noget drama, og efter arbejde har den bare stået på kvalitetstid med Smølf og Zelda: Skyward Sword.



♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Denne uge har indtil videre været forholdsvis begivenhedsfri, da jeg bare har studeret og slappet af og været en smule social... Den kommende weekend skal jeg dog bruge på noget så skønt som en dag i tegneseriens tegn nede i den gamle by med de skønneste piger Kristine og Mia Maija, hvorefter jeg om søndagen tager på photoshoot i mit Tommelise cosplay.
Jeg synes det er så skønt at årstiden er ved at skifte, og det prøver jeg bare at nyde så meget jeg kan...

1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

Sundhedsdrama :( do not laik.

Ja de der ål var bare go'e!

IIIIIIH jeg vil SÅ gerne se AHS !!