onsdag den 11. september 2013

uddannelse, meet-up og shoots

Så er jeg så småt ved at blive etableret på mit nye studie! Jeg er nu halvanden uge inde, og jeg har nu rent faktisk forstået hvad det helt præcist er jeg kommer til at lave med de næste 5 år af mit liv. Go me! Hvis jeg kort skal forklare det til jer. Så i ved, de der ingenører der designer ting af den ene og anden art, men som glemmer deres målgruppe og problematik i enden? Jeg skal holde dem i ørene og vise dem hvorfor deres lort ikke kan bruges af almindelige mennesker xD

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I fredags havde mig og Smølf en spontan date-night, hvor vi startede ud med at shoppe lidt rundt nede i byen, da Smølf skulle have byttet noget af sit fødselsdags-tøj. Derefter spiste vi lidt burger på Bogø og tog i biografen og så Kick-Ass 2.
Og helt ærligt, den var meget bedre end jeg havde forventet. Den var super sjov, hvilket jeg ikke så komme, og så havde den ikke mistet noget af sin sjæl fra 1'eren. Tværtimod faktisk. 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag var jeg så, også mere eller mindre også spontant, hoppet med på et åbent loli-meet i Århus, hvor jeg kørte med Sascha og Kenny. Det var vildt hyggeligt, og foregik i den gamle by efterfulgt af spisning.
Jeg tror aldrig jeg er blevet spurgt så meget om lolita, hold da op man! De fleste troede så også at vi var en del af udstillingen, og nogle var også ubehøvlede og tog billeder uden at spørge. 
gruppebilled ~ 

Om aftenen tog vi ud til en der hed Simone for at tage et shoot med hende til DKos. Det blev nogle rigtig fine billeder, og jeg glæder mig så meget til at se det i bladet! Det udkommer jo også lige om lidt.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Søndag havde jeg aftalt med Sascha og Astrid at tage nogle billeder af mit Balthier-cosplay. Ej, Sascha havde fundet et sted der så meget ligner noget fra Rabanastre, så det blev nogle ret fede billeder. Glæder mig meget til at tage flere billeder engang når hun også har fået lavet Fran.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Mandag var der så pubcrawl med min uddannelse rundt på Aalborgs forskellige barer. Det var super sjovt, da tutorene havde lavet en masse konkurrencer, og så lærte man nogle fra de andre studier at kende. Blev måske lidt gennemblødt på vej hjem fordi jeg var en smule fuld, men det er okay. 

1 kommentar:

Panda sagde ...

Billederne er vildt lækre!! :D