søndag den 22. september 2013

drinks, Ikea og London

sidste weekend har jeg glemt at snakke om! Jeg var på arbejde lørdag, efterfulgt af en fulde-aften sammen med Sascha, Kenny, Smølf, Louise og Casper! Vi var på tripple-date på et hotel hvor vi havde købt fri cocktail-bar i to timer, og vi regnede ud til at vi fik drukket ca. 6-7 drinks per man. Nogle drak så lidt mere en andre *host* Smølf *host*, men vi slentrede allesammen en god del hjem :b 
Det var dog smadderhyggeligt, og klart noget som jeg gerne ville være med til at gøre igen. 

søndag kom mine skønne forældre på et brunch-visit. Mig og Smølf var ikke ligefrem det bedste selskab, men de var meget overbærende med os og gav brunch på caféen Ulla Terkelsen, hvorefter vi kørte til lufthavnen hvor de skulle flyve til USA på ferie i 3 uger. 


Dette har betydet at mig og Smølf har kunne låne bilen indtil de kommer hjem, og vi har benyttet lejligheden til at tage i Ikea igår (lørdag)! 
Det blev sammen med Kristine, og mig og Smølf kom til at bruge 2500 kr derude.. Kristine hjalp også med at bruge vores penge <..3


ny del til vores sofa, reol, gulvtæppe og nyt sengebord.... hovsa!
Om aftenen tog vi til Kita spil-aften, og jeg har nu besluttet at det er en god idé at melde mig ind i deres konkurrenceråd ^^ Så kan jeg også hjælpe lidt til istedet for bare at være en pæn tilskuer.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Jeg har også broderet Leonardo færdig!! Hvilket er super dejligt. Støvlerne er også på plads, og mit skit færdigplanlagt.... oh god, jeg er efterhånden begyndt VIRKELIG at glæde mig til London! 
Mig og Kristine har også fået købt diverse billetter til London, så vi er bare så klar man! Vi skal ind og se musical, til warner brother studios (Harry Potter) og ellers shoppe. Fuck main!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Imorgen har jeg fået søde Astrid til at hjælpe mig med at tegne på nogle pergamenter til. Hun har også lagt et sødt billede op af mig på hendes egen blog som hun tog til lolita meet-uppet i den gamle by for et par uger siden.

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er glad for at du har det godt <3 Fuck dig for at opdatere din blog, nu føler jeg endnu mere at jeg selv skal >:C <3 Din søde skid <3

Panda sagde ...

Emmaaa <3 ;u; Hvor er det rart at se at du råhygger! <3 <3 <3 (pssssst, du bliver herre lækker med pufærmer og skæg!)