mandag den 18. februar 2013

Valentine, loli og kita

I Tirsdags var mig og Smølf inde og se en meget sen forestilling i biografen af Django Unchained. Jeg havde ingen forventninger til filmen whatsoever, men er du vild jeg var glad for at vi valgte at se den! Den var virkelig god og humoristisk, men dog til tider så blodig og makaber at jeg måtte kigge væk ^^; Virkelig atypisk film i forhold til hvad der ellers er oppe for tiden, dejlig afveksling synes jeg.
 

onsdag aften kom Smølfs mor med diverse familie dumpende med en ordentlig omgang ingredienser til at lave sushi af! os 'børnene' stablede hurtigt et samlebånd op, og før vi vidste af det var der 3 fade fyldt med hjemmelavet sushi * w* jeg troede der var til flere dage, men så konkurrerede Smølf med Kasper om hvem der kunne spise mest :C og der var næsten ingenting tilbage.. waaah. Til dessert havde jeg bagt lidt vandbakkelser med flødeskum og chokoladecreme.


I torsdags var det valentinsdag, og selvom mig og Smølf ikke skulle noget specielt, vækkede jeg ham med lidt dejlig morgenmad ~

smagte dejligt.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I lørdags var det en ordentlig hyggedag for mig. Jeg skulle med til mit tredje lolita circle-meetup i Aalborg.
mit outfit:
jeg havde for første gang den læder-nederdel på som jeg syede om for snart et år siden xD Fik den originalt af min mormor, og så har jeg syet i den og lavet om.

Vi tog på et kunstmuseum der hed Kunsten som jeg ikke have hørt om før. Det var rigtig hyggeligt, og vi så specielt på udstillingen "real monsters" som var meget makaber men flot.

billeder taget af Sascha


Bagefter gik vi ned på en café jeg har gået forbi mange gange men ikke rigtig skænket tanker, som hed Ulla Terkelsen. Den var bare rigtig hyggelig, og den havde så mange lækre kager ; w; helt klart et sted jeg vil gå hen igen! ummenummenum. 
billeder taget af Sascha

Vores hygge sammen tog faktisk længere tid en jeg havde regnet med, så så snart jeg kom ind ad døren derhjemme, måtte jeg kaste en paryk på hovedet til Kita hygge-fastalavn og cykle over broen med Smølf. 
Det var en rigtig hyggelig aften med en smule tønde-slagning og slik, pizza og hårnusning. 

dæsu dæsu


Jeg kunne godt nok næsten ingen pizza spise fordi jeg havde spist sådan en tung chokolade-mudpie på caféen (heaven), og vi vendte snuden hjemad allerede ved 10-tiden fordi jeg var så træt og fuld af mad og slik. Jeg havde dozet smølfs krop med glitterspray så han kunne lave en smuk twilight-vamp.

søndag har jeg arbejdet, og jeg har lige fået af vide at jeg fra 1. marts skal overtage vagter fra en anden afløser. Jeg ved ikke om jeg skal græde eller grine over dette, da det er (meget) lækkert med ekstra timer, men seriøst.. 2 gange afløser-vagter = ren aften og weekend-vagter. Lort. Det var ikke helt det jeg ville. Men altså.. Ja. Timer er vel timer!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Kida maske progress!! ~~ wooo

det går langsomt og stødt fremad, jeg gider ikke så meget xD Det skal bare være færdigt.

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Din maske ser super lækker ud og dig + mig burde totalt tage på den der cafe på et tidspunkt ;D <3