mandag den 11. februar 2013

Masser af besøg og fejring


Lørdag d. 2. da jeg kom hjem fra arbejde kl 9 om aftenen, blev jeg mødt af et fyldt soveværelse, da både Kenny og Morten var på besøg for at spille det første zeldaspil/hyge. Jeg satte mig straks ned og joinede, men vi kom aldrig længere end starten af den 2. dungeon xD Men det var stadig hyggeligt. Næste gang regner de med at give sig i kast med Link to the Past, siden vi har det til super nintendoen.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Søndag var en rigtig hyggelig dag også, da jeg startede den ud med at tage i biffen med Sabrina for at se Life of Pi. 

Vi har snakket om at vi gerne ville se den sammen siden nytår, men det var først der vi begge havde tid xD Vi havde tænkt os at gøre det til Telia tirsdag, men så endte vi med at gøre det en søndag formiddag. Trods at det blev en lidt dyrere affære, fortryder jeg det dog bestemt ikke! Den var alle pengene værd, og så snart den var færdig, havde jeg bare lyst til at se den igen. Bestemt noget som skulle ses i biografen, da den var rigtig visuel flot at kigge på.
Da vi var færdige, ville vi geocache en smule på en rute som Sabrina har lavet, men desværre begyndte det hurtigt at regne :C Så vi måtte droppe det efter kun et fund.. Som vi brugte hint til xD Jeg vil gerne være god til det, men i virkeligheden er jeg skod.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Mandag da jeg kom hjem fra arbejde kl 12, blev jeg mødt i døren af Smølfs moster som lige kom på hygge-visit med hans julegave; en masse tørfodder til vores madlager :D Så nu er der stocket helt op i køkkenet, og ærlig talt tror næsten ikke vi behøver at købe mad ind resten af måneden.

Ammenammenam! Desværre kom hun dog til at tage Smølfs cykelnøgle med hjem, så der var lige en dag eller to hvor han ikke havde adgang til sin cykel xD

Onsdag fik vi gæster i form af Kristine og Tøsen til madaften, og da Tøsen måtte smutte tidligt, lavede mig, Kristine og Smølf en power-catch up på to serier vi ser; New Girl og Don't Trust the B**** in Apartment 23. Det var smadderhyggeligt, de serier er så sjove at se i det selskab :'D

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Fredag da jeg kom hjem fra arbejde (og byen), kom min dejligste mor i hele verden. Vi havde en super hyggeligt aften med boller i karry, samba flødeboller, te og rummikup! Mig og min mor går tit i selvsving når vi er sammen, så det er altid dejligt befriende for mig at spendere tid med hende.

  hun havde også blomster med :3

Lørdag formiddag tog hun mig med ud og købe nogle nye sportssko i city syd, hvorefter vi tog ud og besøgte min bedstemor på Nibe plejehjem. Så er jeg frisk på fitnessworld igen, nu med sko som ikke er lappet med gaffatape!

Senere samme aften var jeg med til at fejre at Kristina var blevet svend. 
de smukke nye baggrundsbilleder på x's telefon

Det var super hyggeligt, og det endte med at jeg crashede ved Louise kl. 4 om natten xD Så snart det blev morgen slæbte mig, Smølf og Morten os hjem til vores lejlighed igen. 

Inden vores hangover var overstået, fik vi dog endnu et besøg, denne gang fra Smølfs familie. Det var nogle af hans små fætre med forældrene som er i sommerhus her i Nordjylland noget af vinterferien, og de bød allesammen sig selv over. Det endte med at de inviterede os med tilbage ud i sommerhuset til aftensmad, pool, boblebad og Bezzerwizzer. Og da vi som sagt havde lidt hangover, takkede vi ikke nej, men havde en hyggelig familie-aften med dem. De kørte os hjem igen mandag formiddag, og resten af min uge skal jeg bruge på at få sparket mig selv bagi og få lavet mit J-popcon cosplay færdigt! Det er simpelthen for dumt at det eneste kostume jeg ikke arbejder aktivt på er det jeg skal bruge snarest x_x;; 

Så mine sidste uger har været stærkt præget af besøg fra nær og fjern, og det bliver de næste uger til min store glæde også ^^

Og fordi jeg er pæn og alt det der ~ halvt outfit af mit ansigt
 

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Jeg er så glad for at du har det godt <3 <3