tirsdag den 7. april 2009

hm.. jeg er vist virkelig dårlig til at føre blog :b anyhow, så nærmer SVS sig hvorefter mig og Kristine tøffer op for at besøge Kicky ~ n_n Men den sidste måned har jeg døjet med en del halsbetændelse ó_ò jeg tog en dosis pencillin på 10 dage første gang, da det så kom igen halvanden dag efter jeg stoppede fik jeg en mere på 5-6 dage mens jeg var på skiferie på skolen (jeg styrer det snowboard!), men halsbetændelsen kom stadig tilbage lige efter jeg stoppede med at tage den. Så jeg fik en dosis mere. på 10 dage. og jeg har lige taget den sidste pille her til morgen, så håber virkelig på at jeg ikke får ondt i halsen imorgen eller overmorgen da det ville betyde at jeg skulle have opereret mine mandler væk og sandsynligvis ikke kunne komme afsted til SVS D: noes!


Imorgen tøffer jeg endelig hjem på påskeferie og skal i klub..

På skolen.. beloved darling og den stærke Arvid X3

Start, projekt Lolikjole!

Tim Burtons alice in wonderland 2010!! *YAY*

Shin!

Skiferie med skolen 8D vink Kenneth og.. Sigurd?

Ingen kommentarer: