lørdag den 7. marts 2009

Syg T_T

fuck.. Hader at være syg, efter jeg hjem efter en lille bytur med AK blev jeg lidt dårlig, tog mig en lur og havde feber, ondt i halsen og hovedpine da jeg vågnede ._. har ikke kunnet sove hele natten, så besluttede mig for at "stå op" kl. 6 for at dræbe tid indtil alle andre vågner og vi skal fejre min fars fødselsdag. *vifter med et lille flag*. Skulle ellers have bagt min specielle chokoladekage jeg næsten aldrig har en anledning til at lave, og elsker at bage>_>' Tror jeg blev syg pga. hele sidste skoleuge hvor jeg stod i køkken og udmattede mig selv uden for meget søvn og slappen af. stupid kitchen >o<
Men den gode nyhed er at jeg får læst en hel masse i twilight <3 den er dejlig dejlig, elsker den xD

Er færdig med mit Shin cosplay!! <3 <3 Hooray!

fordi jeg keder mig:

so pretty x3 elsker street art ^^ men må slukke computeren før den koger mig, baibai

Ingen kommentarer: