tirsdag den 14. april 2009

Påske


YAY! Nu kan jeg endelig få spillet Kingdom hearts: chain of memories x'D bare på computeren, men har sådan længtes efter det. Jeg vil blive spil-narkoman igen.. Jeg er endelig også blevet færdig med FFXII jeg fik julen 2007/08 X'3 det var virkelig herligt, men slutfilmen gjorde mig virkelig trist fordi jeg nu skulle starte forfra for at spille igen. Men først skal jeg igang med FF X-2 jeg har lånt for over et år siden af Thisted S: burde nok aflevere det tilbage, men hun har alligevel ikke selv tiden til at spille, og jeg vil virkelig gerne prøve det.


I påsken tilbragte jeg også en hel dag + nat sammen med AK hvor vi camwhorede, bare en smule..

Elsk på vores nykøbte solbriller

Så har der været de obligatoriske Påskefrokoster og en masse gaming for mig. Jeg glæder mig til at få syet videre på sweet lolita-kjolen idag

countdown: 4 dage til SVS

Ingen kommentarer: