søndag den 21. december 2008

søndag d. 21. December

jingle bell..... jingle bell...


Jeg har det som om julen er langt færdig og nu skal nytår bare komme. Jeg spekulerer tit på om mit liv er blevet alt for tomt og meningsløst her på det sidste? jeg kan ikke få mig selv motiveret til noget som helst udover at se TV, tegne og læse.. Sidste Fredag var der så Juleafslutning på skolen og vi kom allesammen hjem på ferie. Jeg havde glædet mig til det i flere uger så jeg kunne sove ordentlig igennem og sådan, men nu savner jeg allerede alle mennesker óò'..

Igår aftes blev jeg så lidt modløs og gik mig en tur hen til AK. Vi endte med at vandre rundt til kl. 12 om natten, bare snakkede og tågede rundt. 18-20 årige skumle fyre burde forbydes at køre rundt lørdag nat i håb om at de så kan samle en billig pige op i Silkeborg? hvor stor er sandsynligheden alligevel? o.O well..


bwai bwai! over and out herfra


Ingen kommentarer: