torsdag den 11. december 2008

let's get started

Jeg tænkte at jeg ville begynde at skrive blog på mit liv og hvad jeg går og laver da det kunne være interresant at kigge tilbage på senere i livet ö hvad man tænkte om tingene og hvordan man har udviklet sig..

lige nu er jeg 15 år, går på efterskole i Odder og venter spændt på at det bliver jul som et lille barn så jeg får gaver og kan æde mig fed i mormors julemad =w= selvom vi dog allerede har fået julemad her 3 gange.. ô.O vi er lidt forud..


nå.. Idag har jeg lagt mig syg, hvilket er grunden til at jeg har ekstra meget tid til computeren som vi alle kan have brug for en gang imellem. Jeg fejler egentlig ikke noget andet end kronisk træthed, så jeg sov til kl. dejlige 11.. åh, at være syg på efterskole er livet xD lidt kedelig siden du ikke kan efterlade værelset, men når man har film, computer med internet og en seng går det sgu nok. længe leve dovenskab! (bare rolig, det er ikke fordi jeg er sådan en der pjækker hele tiden, det her er min første sygedag på skolen siden august o.o). Man får bragt mad på værelset og du slipper for at gøre områderent og gå til tank, nyheder mm.. undskyld Rachel, men trængte!




well.. Mahna Mahna! -bliv glad ved muppets

Send en kommentar